Annons:
Etikettallmänt
Läst 303 ggr
Thea.1
8/5/20, 5:45 PM

Behöver svar snabbt

Står i affären nu, och det har inte carefresh kan hamstrar ha alspån som underlag?

:)

  • Redigerat 1/6/21, 3:28 PM av Cireea
Annons:
Namiko
8/5/20, 5:46 PM
#1

Det går bra :)

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Thea.1
8/5/20, 6:07 PM
#2

Funkar asp?

:)

Namiko
8/5/20, 7:29 PM
#3

Det funkar också.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

[Hamster tjejen]
1/5/21, 4:19 PM
#4

#0: Ja dem kan ha alspån.
Jag använder kutterspån, det är många som säger att det är dåligt för hamstern, men jag tycker det funkar ändå. (:

[Cute hamster ]
1/5/21, 5:29 PM
#5

#4: DU tycker att det funkar men det kanske inte är bra för dina hamstrar. Du använder inte kutterspån till dig själv utan till dina djur så du borde nog tänka mer på vad den behöver.

[Hamster tjejen]
1/5/21, 5:39 PM
#6

JAG tycker att den funkar till mina HAMSTRAR. Mina hamstrar visar inte tecken på att dem är sjuka eller något sådant.
Du fattar ju ändå vad jag menar?

Annons:
[Cute hamster ]
1/5/21, 5:43 PM
#7

#6: Jaja gör vad du vill. Jag har läst många av dina kommentarer och insåg att du inte var så kunnig om hamstrar i alla fall

[Hamster tjejen]
1/5/21, 5:51 PM
#8

Ja du får tycka vad du vill, alla är tillåtna att ha åsikter

Cireea
1/6/21, 3:28 PM
#9

Även här inne gäller reglerna om att inte uppmuntra användning av sånt som kan vara skadligt eller omlämpligt.

Hänvisar dessutom till huvudsajten då denna systersajt är inaktiv:
https://hamster.ifokus.se/


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Välkommen till Sveriges bästa, och kanske det största, hamsterforum! Här hos oss finns massor av intressanta diskussioner, artiklar och tävlingar inom många olika ämnen, som avel, genetik, hälsa, kosthållning mm. Hamster.ifokus är helt fristående ifrån alla klubbar /föreningar. Välkommen in du också! Och det bästa är att det kostar inget att vara medlem.
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: