Annons:
Annons:
cloie4565
9/4/19, 4:03 AM
#1

Visa gärna bild på era burar så man kan få lite inspiration :)

AnAnd20
9/4/19, 8:40 AM
#2

Jag rekommenderar samla låda  på IKEA om man har en liten budget eller begagnat akvarium. Jag tycker att mini duna fun buren är för liten till en guldhamster och jag skulle inte heller köpa någon Bur som har en galler, då det finns en stor risk att de börjar gnaga på gallret tyvärr.  😕

Jag har lite bilder på mitt akvarium som är ca 110 x 45 cm i bottenyta på hans Instragram, @hammydraco kolla där vetja.  😉

Följ gärna min hamsters Instagram @hammyDraco 🙂

cloie4565
9/4/19, 2:56 PM
#3

#2 va fint de va! Vart har du köpt det? Vill gärna ha ett akvarium men är så rädd att hamstern har hoppa/klättra ut men är så dålig på att bygga ihop saker så hade aldrig kunnat göra ett lock. Kan dom klättra/hoppa ut från ett akvarium?

AnAnd20
9/4/19, 5:30 PM
#4

Tack! Det är toppen att du har funderingar på att uppgradera din hamsters Bur. Ju större desto bättre. 🙂

Den är köpte begagnat via en Facebook grupp där folk kan lägga upp annonser. Angående om hamster kommer att klättra ur sin Bur beror helt på vad/hur du inreder buren.  

Min Bur är 50 cm hög och jag har bara lagt på galler från en smådjurhage på den  just nu. Jag har planer på att bygga något riktigt lock eftersom jag inte tror att den lösningen jag har nu kommer att hålla för en katt på nästan 6 kg, då gallret sviktar ganska lätt redan med bara lite vikt på. Jag vill påpeka att jag inte har någon katt hemma utan det är i fall jag skulle vara kattvakt åt mina föräldrars katt som jag är ibland.

Följ gärna min hamsters Instagram @hammyDraco 🙂

Upp till toppen
Annons: