Annons:
Etikettguldhamsterns-beteende
Läst 381 ggr
Pellerina
6/7/19, 5:50 PM

Undran

Jag har några funderingar. 1. Har ett Hus till hon hamstern med extra spån o strimlat papper. Hon gör ifrån sej i huset. Både kissar o bajsar. Har i andra hörnet av buren både en skål med Sand för toa o en att bada i. Ska jag byta ställe på huset o skålarna? Så hon använder dom som toa istället. Hanen använder sin toalätr till toa o sandbadet till att bada i. 2. Både honan o hanen sover hela dagarna o kommer ut vid 23 tiden. Man ska ju inte väcka en hamster. Men de får ingen närkontakt med oss människor o ingen ute tid vid den tiden på dygnet. Hur har ni löst det. Honan o hanen står i var sitt rum. Så de ska förhoppningsvis inte känna av varandra. Vill ju bara deras bästa. Där av undringarna.

Annons:
91Marran
6/7/19, 6:44 PM
#1

Jag har anpassat mig efter hamstern och varit uppe när de är framme. Väljer man ett nattdjur så får man ändra dygnsrytmen lite. :) Jag hade bytt plats på dem som du skriver. Det kan hjälpa och få den att kissa i sanden.

Mvh
Mig

[E.Ama]
6/8/19, 11:05 PM
#2

Jag la sandbadet i samma hörn som huset bara och det fick min att börja kissa där istället.

91Marran
6/9/19, 12:08 PM
#3

Så bra!

Mvh
Mig

Upp till toppen
Annons: