Annons:
Etiketterburartillbehörinredning
Läst 308 ggr
Morris:)
2019-05-11 09:05

Namn och bur frågor

Hej! Jag funderats på namn så om du vet en tråd om hamster namn tips gärna. Och jag tänkte köpa en samla låda som Bur men med locket undrar jag om man möjligtvis skulle kunna skära ut som ett galler i plast locket eller om det bara är att skrota den idén direkt. Alltså skära ut typ 1cm bredd och 10cm längd på ”remsorna” i gallret om ni förstår hur jag menar?

Annons:
Cireea
2019-05-11 12:09
#1

Såhär kan du göra med locket: 
https://guldhamster.ifokus.se/articles/587fe72e8e0e7446150001ea-sa-bygger-du-en-bur-av-samlaladan?articles-1

Kom ihåg att ha en stor öppning i locket, det behövs för att det inte ska bli för instängt i buren. Gör alltså inte flera små öppningar i locket utan satsa på ett stort hål med nät istället, det är mycket bättre. 

Vad för namn är det du är ute efter? Inom vilket tema alltså.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Morris:)
2019-05-11 13:21
#2

Tänkte typ Harry Potter namn och Disney namn typ bellatrix och simba mm

Cireea
2019-05-11 13:22
#3

#2 Då är det ju bara bara göra en snabb googling så får du fram massor av listor inom just dom två ämnena. 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Morris:)
2019-05-11 13:52
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Gällande buren, kan jag ta locket på en Lennart hurts som ventilation till taket? Jag har den hemma men den används inte så funkar den?

Cireea
2019-05-11 14:16
#5

#4 Det ska nog kunna fungera. kom ihåg att fästa den bara så hamstern inte kan rymma genom att skjuta undan eller lyfta upp den.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Morris:)
2019-05-11 14:35
#6

#5 nejdå men då kör jag nog på det👍

Annons:
Upp till toppen
Annons: