Annons:
Etikettguldhamsterns-beteende
Läst 927 ggr
EndlessEternity
11/10/18, 12:39 AM

Rädd i buren?

Min hamster Zoey är jättekonstig för att hon vågar inte gå ner på bottenvåningen i buren?? Hon brukar älskar att vara där och brukar alltid vara där, jag vet inte hur jag ska göra för att klockan är sent och vill inte att hon ska vara rädd för att vara i buren Jag har försökt att lagt ner henne där men hon blir galen och verkligen försöker att hålla om min hand och om jag väl släpper ner henne där så kutar hon upp till översta våningen medan hon ser jätterädd ut. Jag vet inte vad jag ska göra, ska jag ta bort översta våningen och tvinga ner henne eller hur ska jag göra???:(

Annons:
Cireea
11/10/18, 1:10 AM
#1

Ändrade rubriken till något mer passande. Tänk på att rubriken är viktigt för att andra ska kunna hjälpa dig. 

I övrigt skulle jag nog låta det vara för ikväll. Kan ju vara att något skrämt henne på nedervåningen, en doft, en rörelse eller ett ljud.  Avvakta och se vad som händer imorgon.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

EndlessEternity
11/10/18, 1:20 PM
#2

Jag städade hele buren inatt, testade det mesta, men nu tror jag att jag har hittar lösningen, jag testade idag att sätta henne på nedervåningen och hon gick in i ett Hus där, men hon fastnade och blev jätterädd samt utlöste ett slags sekret? Iallafall jag hjälpte henne ut och jag tror att hon var rädd för huset för att jag tog bort det och då vågade hon mycket mer att gå ner till nedervåningen.

Upp till toppen
Annons: