Annons:
Etikettallmänt
Läst 1690 ggr
Santos88
2018-07-11 21:49

Min hamster dog igår :(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej ja min hamster dog igår kväll jag hittade henne liggandes utanför sitt lilla hem , tog upp henne och Hon var kall men inte jätte kall så antar att de inte var längesen hon dött.. , hon har vart ganska pigg ätit och så men inte velat dricka så mycket vatten så jag brukade ge henne massa gurka osv , men hon var ca 2 1/2 år.. jag köpte henne i en djur affär mest för dom hade henne med en hamster som attackerade henne och kunde inte låta bli att ta hem henne.. men hon blev så stor del i mitt liv jag led av mycket självmordstankar just då.. och hon hjälpte mig igenom de.. nu mår jag så hemskt dåligt alla säger men skärp dig de va bara en hamster men de känns hemskt jag saknar henne så mycket.. och idag kollade jag i buren och de va blod på hennes Hjul vilket de aldrig har vart innan så nu känner jag mig hemsk som inte märkt att hon kanske var sjuk eller något :( behövde skriva av mig. Och fråga om någon vet nått Vad blodet på hjulet kan vara Tack om du tog dig tiden att läsa Allt de här 😔💙 Bilden är från första dagen med henne då hon kröp upp på min axel

Annons:
PuffeSnutt
2018-07-11 22:16
#1

❤️

Äta, Sova, Netflix<3

Cosmonautens
2018-07-12 00:08
#2

Så himla tråkigt när ens lilla vän dör….en sådan liten kan ta upp så himla mycket plats i hjärtat! Har ingenaning vad blodet skulle kunna vara, kanske att hon hade det i urinet….? <3

Cosmonautens
2018-07-12 00:11
#3

Kanske lite random, men försök att göra saker så du inte tänker på det. Min älskling dog dagen jag skulle utomlands, satt och grät i solstolen då jag tänkte på honom:///

Santos88
2018-07-12 23:25
#4

#2 tack för du tog dig tiden att svara betyder enormt mycket , ja de har blivit lite bättre är ledsen men känner mig mer okej just nu när jag tänker på att hon kanske slapp känna smärta iallfall men ja som du säger hon hade och har en så. Stor plats i mitt hjärta min bäbis , jag har en hund så har vart med honom mycket och de har hjälpt :) <3

[HazelBelle]
2018-07-13 11:03
#5

Så tråkigt… Jag hade en hamster som dog för några månader sedan, saknar henne fortfarande men nu har jag två andra hamstrar som gör mig glad:) Vila i frid ❤❤❤

Granja Del Toro
2018-08-07 22:37
#6

Beklagar, Kram

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

Annons:
Upp till toppen
Annons: