Annons:
Etiketteraveluppfödninggenetik
Läst 643 ggr
Kex!
6/27/18, 11:43 AM

(SÖ) Guldhamsterhane att låna till avel

Hej!

Jag har nyss köpt in en jätte fin hona vid namn Lilith. Hon är en mörk normalfärgad satin korthår som bär på mörkgrå  (Dark Golden Satin KH är vad som står i stamtavlan då den är på engelska, försökte översätta den!) Jag planerar på att ta en kull på henne till hösten med min sobel lh hane som har ett fantastiskt temperament. Problemet är den att han börjar bli väldigt gammal så det är ej säkert att han funkar att använda i Avel. Om det skulle bli så att han ej funkar att använda i Avel så letar jag efter en annan hane som jag skulle kunna låna att ta kullen med. 

Några krav på hanen: 

Färgkategori:  3 cremebaserade (utan silver) 

Hårlag: Helst LH, KH och rex funkar också (Ej satin) 

Teckningar: De flesta Teckningar funkar 

Temperament: En lugn och relativt trygg hamster som ej är aggressiv eller har annat oönskat beteende.  

Hanen måste också ha en stamtavla och komma från en seriös uppfödare. 

Jag önskar låna  hanen till hösten någon gång mellan Oktober - December funkar då hon då är mellan 5 - 8 månader.  Jag bor i Umeå så det är hit hanen måste komma. 

(Obs, kommer ej ta denna kull ifall honan ej utvecklas som jag önskar, så tar ej kullen bara för att ha hamsterungar.)

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

Annons:
Granja Del Toro
6/27/18, 12:22 PM
#1

3 manader tog det for hennes pappa Alucard  att vaxa till sig till hulken. 2 mander tog det for Durga att vaxa till sig och bli kraftig och stor. Ge hene dagligt med grosaker, grot, baby mat och annat, i kombination med froblandning, sa vaxer hon och gror snabbare till din osnkad storlek. 😃 Hennes pappa ar storst av mina vuxna har. Och mamman ar ocksa stor, sa hon kommer nog att vaxa till sig, for vissa tar det bara lite langre tid. 🙂

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

Kex!
6/27/18, 12:32 PM
#2

#1 ger färskfoder varje dag till alla mina tre hamstrar :) Hon stortrivs i nya buren och har vågat ta en liten godisbit ur min hand! :3

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

Granja Del Toro
6/27/18, 4:10 PM
#3

#2 Det later TOPPEN! 👍🙂

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

Kex!
6/28/18, 10:31 AM
#4

#3 :D

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: