Annons:
Etiketthälsa
Läst 771 ggr
Emmy98
6/9/18, 7:20 PM

Orolig! Mår hon bra?

Hej du som läser! Upptäckte idag att min lilla tjejs Hjul i hennes Bur är full av kiss. Det är verkligen inte likt henne att kissa så, utan hon använder alltid sin toalett. Tänker om detta är tecken på att något inte stämmer? Blev orolig när jag såg detta då hon aldrig gjort så innan! De senaste dagarna har hon även sovit väldigt mycket. Hon har varit vaken en/ett par timmar på kvällen sen sovit fram till kvällen efter. Hon brukar vara väldigt pigg och livlig, men de senaste dagarna har hon varit otroligt lugn när jag haft henne utanför buren och sedan även sovit mycket. Något annat konstigt har jag inte märkt med henne… Kände mig tvungen att skriva här, behöver jag oroa mig? Eller låter det normalt? Blir så nojjig när hon beter sig annorlunda…

Annons:
91Marran
6/9/18, 7:47 PM
#2

Kontakta en veterinär! :)

Mvh
Mig

Emmy98
6/10/18, 12:01 PM
#3

#1 hon är lite över 3 månader gammal!

Emmy98
6/10/18, 12:06 PM
#4

#2 ja, jag ska kontakta veterinären… hoppas hon är okej. :(

Meja H
6/14/18, 10:09 PM
#5

Tycker inte du borde vara orolig, vissa brukar kissa i sina Hjul. Rengör hjulet noga så kissdoften försvinner så kanske det slutar :D

Hamsterungar är väldigt livliga och nu är hon nog inte lika mycket bebis längre, dom sover mer när dom blir äldre så va inte orolig<3 Blev också förvånad när min guldhamster började sova så mycket men det är normalt <3

91Marran
6/15/18, 9:36 AM
#6

Vad sa veterinären?

Mvh
Mig

Annons:
Granja Del Toro
6/15/18, 12:35 PM
#7

Dusty har kissat i sitt Hjul ocksa, sa nu far han vara utan ett Hjul ett tag. Tror det ar hjulmissbruk som spokar. Ta bort hjulet en tid och sedan satta tillbaka det om 2 veckor eller sa…

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

Upp till toppen
Annons: