Annons:
Etikettallmänt
Läst 488 ggr
Granja Del Toro
6/1/18, 2:03 PM

Hamster bebis förbryllar mig

Som många kanske vet så fick jag en hamsterkull på 8 bebisar. Efter kollat könen på dem en vecka senare så såg det ut att vara 4 pojkar och 4 flickor. Alla 8 bebisar mår bra och gror såbdet knakar. Durga är en fantastisk mamma. Alla av bebisarna har kindtäckning så de är alla viltbaserade. Ingen svart dove finns i denna kull då viltäcknat dominerar i stamtavlan. 3 av bebisarna är normalfärgad mörk. Otroligt vackra i färgen, tror att nån av dem kan även vara umb då mamman är umb. Men det finns en liten kille vars färg är lite förbryllande. Alla vet att normalfärgade är lite bruna vid huvudet och vid kroppen. Typisk vilt färg. Men denna lilla kille är lika mörk som sina nf bröder. Men han är inte brun. Han är mer åt det gråa hållet. Mer mörkgrå under och mörk tipping. Som alla hans ovriga syskon har han också kindtäckning. Har börjat fundera om han eventuellt är en mörkgrå umb!? Var gissar ni på. Först tänkte jag att han var sobel. Men soblar har inga kindtäckningar vilket de alla i denna kull har. Så ja, vad tror ni att de kan vara, någon med erfarenhet av mörgråa bebisar!? Tacksam för svar…

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

Annons:
IsabellsHamsterhem
6/4/18, 11:36 PM
#1

Lägg ut en bild så blir det lättare att svara :)

Rescue --> https://isabellshamsterhem.weebly.com/

Guldhamster, Campbell Dvärghamster, Vintervit Dvärghamster och Roborovski Dvärghamster uppfödning --> https://luvaxhamstery.weebly.com/

Granja Del Toro
6/5/18, 5:51 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Dracula, bebisen som jag hae funderat over. Jag har dock dragit slutsattsen att han ar en morgra umb. Hans bror Leztat ar morgra satin och hans syster ar Lilac. Sa vad sager ni ar han inte morgra umb, lilla Dracula..

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

Granja Del Toro
6/5/18, 5:53 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Den nya som togs igar..

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

Granja Del Toro
6/5/18, 5:53 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Har ar hans bror Leztat

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

Granja Del Toro
6/6/18, 2:56 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Dracula och Armand sitter och ater en kokt osaltad raka..nom nom nom tycker de. De fick valja pa artor, majs, morot och rakor, och de valde rakor.🙂

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

Upp till toppen
Annons: