Bildtrådar

Torbjörns bildtråd

2018-03-19 17:48 #0 av: [HoneyTorbjörn]

Fick hem min fina Torbjörn igår. Han ska få vänja sig lite och sedan ska vi lära känna varandra. Om ni vill kan ni följa denna tråd. Han är sex veckor snart sju. Han är en riktig sötnos Kär

Hjärta 

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ Hjärta

Anmäl
2018-03-19 18:42 #1 av: Tjeja

Yay! Ska bli kul att följa! Hoppas du bjuder på mycket bilder! Tummen uppSkrattar

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Anmäl
2018-03-19 19:04 #2 av: [HoneyTorbjörn]

Torbjörn vaknade och jag passade på att ta lite blider. Han är så lugn men samtidigt busig

Hjärta 

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ Hjärta

Anmäl
2018-03-23 02:50 #3 av: Granja Del Toro

Vilken sötisHjärta

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

Anmäl
2018-03-23 07:07 #4 av: [HoneyTorbjörn]

Tack.

Hjärta 

Anmäl
2018-03-23 07:34 #5 av: EmiCar

Är det en bandad DS? (Alltså en bandad dominant spot?)

Min guldhamster uppfödning ---> https://deniqueshamstrar.weebly.com Blomma

HjärtaMedarbetare på Hamster ifokus Hjärta

Anmäl
2018-03-23 14:48 #6 av: [HoneyTorbjörn]

#5 Ja. 

Hjärta 

Anmäl
2018-04-02 19:19 #7 av: [HoneyTorbjörn]

Torbjörn undersöker hjulet

Hoppa genom sandbadet är populärt :)

Fast gräva runt i matskålen är mera populärt och att reta mamma :)

Hjärta 

Anmäl
2018-04-02 19:19 #8 av: [HoneyTorbjörn]

Idag vågade han ta godis från handen jippi Ballong

Hjärta 

Anmäl
2018-04-05 10:25 #9 av: [LOVEgerbil]

#8 Kul! Mina dvärgisar jag skaffade för några dagar sedan är fortfarande lite blyga men vågar också ta mat från handenLipar

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2018-04-05 12:01 #10 av: [HoneyTorbjörn]

#9 Han är så tam nu. Han somnade på axeln 😍

Hjärta 

Anmäl
2018-04-05 16:02 #11 av: [LOVEgerbil]

#10 Ååh vad mysigt!Hjärta

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2018-04-05 19:42 #12 av: [HoneyTorbjörn]

lite för suddiga bilder

Hjärta 

Anmäl
2018-04-08 17:57 #13 av: Granja Del Toro

Sicken sötnosHjärta

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

Anmäl
2018-05-27 10:32 #14 av: Tjeja

Nämen vad har hänt? Varför har HoneyTorbjörn avslutat sitt konto? 😢
Ville ju få fortsätta följa söta Torbjörn även om det tar ett tag mellan mina inloggningar ibland.

Saknar er!

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.