Annons:
Etiketterplanerade-kullarkulltrådar
Läst 1702 ggr
Granja Del Toro
2018-02-28 21:13

Planerad kull i Maj/Juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har en kull planerad mellan Alucard och Durga i slutet av Maj till borjan av Juni. Durga ar dotter till Genghis Khan, min sota mink kh killen fran krigarkullen, samt barnbarn till Gosiga Gullet.

Beraknade farger i denna kull blir svart, dove, cinnamon och umb. Eventuellt mink, creme och normalfargad.

Alla i kullen blir korthar, med eller utan satin.🙂

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

Annons:
Granja Del Toro
2018-02-28 21:14
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Stamtavla

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

IsabellsHamsterhem
2018-03-01 18:16
#2

Vart finns dem? :)

Rescue --> https://isabellshamsterhem.weebly.com/

Guldhamster, Campbell Dvärghamster, Vintervit Dvärghamster och Roborovski Dvärghamster uppfödning --> https://luvaxhamstery.weebly.com/

EmiCar
2018-03-01 20:18
#3

#2 Jag har för mig att hon skrev i tidigare tråd att hon fanns i Finland. 🙂

Min guldhamster uppfödning ---> https://deniqueshamstrar.weebly.com 🌺

 ❤️Medarbetare på Hamster ifokus 

Granja Del Toro
2018-03-02 00:06
#4

#2 Finns i Finland mitt emot umea. Kommer tillrekligt manga intressen ar en stockholmkryssning mojligt…

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

IsabellsHamsterhem
2018-03-02 08:58
#5

Okej, då är det tyvärr för långt. Jag bor nämligen i Helsingborg. En 6 timmars körning från Stockholm. :/
Synd, har letat länge efter dove! :/ Men du får gärna höra av dig till mig när det är dags på facebook (Isabell Spexa Hagstadius) så kanske någon av mina kompisar i stockholm kan ha hamster tills jag hittar transport ner (uppfödare så de kan hamstrar) :) Om det nu blir så att stockholm är aktuellt :) Men hör av dig när det är dag så ser vi :D

Rescue --> https://isabellshamsterhem.weebly.com/

Guldhamster, Campbell Dvärghamster, Vintervit Dvärghamster och Roborovski Dvärghamster uppfödning --> https://luvaxhamstery.weebly.com/

Granja Del Toro
2018-05-24 22:05
#6

Durga fodde i Tisdags 8 bebisar. Det finns bade rodogt och morkogt. Ser ut att finnas bade dove, cinnamon och nf. Om det finns svart vet jag inte annu. Men pigmenten pa dem sa ser ut att vara de som jag namnde…De ar 2 dagar idag…Durga ar en fantastisk mamma…harmonisk och go…

Ni far ursakta, men mitt svenska tangentbord gick sonder och mitt tangentbord pa min MSI laptop ar engelsk. Skall inhandla ett nytt tangenbord i nasta manad…

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

Annons:
Granja Del Toro
2018-05-30 15:42
#7

Min svenska tangentbord har gatt sonder, sa ni far ursakta att jag skriver med engelsk alfabet. Skall inhandla ny tangentbord nu kommande manad.

Kollade snabbt konen pa ungarna idag och det ser ut att finnas 4 honor och fyra hanar. Honornas farg ar nf, 3 av honorna misstanker jag att ar lilac, da de ser for ljusa ut for att vara cinnamom. 2 hanar ar nf, en ser ut att vara morkgra. Den ar lika mork i fargen som de nf, men har inte den dar bruna fargen pa huvudet som normalfargade har. Den sista hanen har lika ljus farg som de 3 ovriga honona, som jag misstanker ar lilac. Om nagra dagar syns det nog battre. Alla ungarna har kindtackning, sa de ar darfor alla viltbaserade i fargerna. Ingen svart eller dove i denna kull markligt nog, fast pappan ar svart. Morkgra finns bade fran mamman och pappas sida. Alucards farfar ar morkgra, lika sa nagra av hans gammel mor och farforaldrar. Durgas farfars far var morkgra ocksa..Finns ingen silvergra i denna linje. Bara morkgra. 🙂

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

[moizoro]
2018-06-28 11:45
#8

Finns det några kvar? Eller är alla sålda?

Granja Del Toro
2018-06-30 17:52
#9

#8 Bara Armand, och han kraver ett varaktigt hem med extra mycket gos och karlek da han ar handikappad. Sa han ar inte for Avel, bara som husdjur. Hans handikapp stor inte honom, han ar storst bland hanarna i kullen, tuffast och snabbast av hans 2 kullbroder han bor med. Han var inte fodd handikappad. Det maste ha hant nagot nar han var 4 eller 5 dagar gamma. Hans ena framtass ar ur funktion.🙂

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

Granja Del Toro
2018-06-30 17:57
#10

Hanar

  • Dracula morkgra umb KH (Stannar)
  • Leztat morgra satin KH (Sald till Jessica)
  • Vampiro cinnamon umb KH (Sald till Norge)
  • Armand Normalfargad KH (Handikappad) Tillganglig

Honor

  • Lilith Normalfargad satin KH (sald till KEX)
  • Lucy Cinnamon umb KH (Sald till Norge)
  • Vampira Lilac  KH (Sald till Katriina)
  • Vampirella Lilac umb satin KH (Sald till Norge)

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

Novachan
2018-07-01 18:00
#11

Kan du visa någon ny bild på Armand?

Granja Del Toro
2018-07-12 22:22
#12

Tyvarr sa har jag inga, han akte till Katriina da ingen varkade vilja ha honom…

Stjärnor Host Of Stjärnor

BlommaArabiska Fullblod | EkologisktBlomma

Upp till toppen
Annons: