Annons:
Etikettallmänt
Läst 802 ggr
Hamstertassen_891211
12/24/17, 12:15 AM

Alut hjälp

Hej. Jag behöver akut hjälp o alla tips som finns. Verkar som Nicke blivit rädd för min hand. Han kommer inte fram. Nu ikväll skulle jag ge en sak jag köpt på djuraffären. Tog ner den sakta o la den still. Han vågade inte gå fram till den. Han hoppade över den o sprang in i boet. Snälla HJÄLP😢😢😢😢

Annons:
Itchy
12/24/17, 12:19 AM
#1

ge det tid och stressa inte, och det är inte ngt akut att oroa sej över

You can't spell Bitchy without Itchy

Hamstertassen_891211
12/24/17, 1:02 AM
#2

Åå tack. Har fångat upp han o kollat tänder osv o allt ser bra ut😊 Godjul

Pandi00
12/24/17, 3:42 AM
#3

Se till att han känner igen din lukt till att börja med. Ta bottenströt och gnugga mellan dina händer :)

Hamstertassen_891211
12/24/17, 5:53 AM
#4

Det är det att jag har börjat använda handsprit. Tror ni det kan vara det??? Hur ska jag då göra??

Maria
12/24/17, 7:18 AM
#5

Måste du använda handsprit? Det bästa för att göra rent händerna är alltid tvål och vatten.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Novachan
12/24/17, 9:51 AM
#6

Tvål och vatten är det som gäller, handsprit torkar mest ut huden så är egentligen inte så bra att använda. Om du vill fortsätta att använda handsprit, använd det inte innan du håller på med din hamster, så om du har använt handsprit innan tvätta händerna med bara tvål och vatten först. OM jag skulle använda handsprit skulle det bara vara efter att jag har kommit innanför ytterdörren (tvättar alltid händerna då och är rekommenderat), inte vid andra tillfällen när jag tvättar händerna om jag har bara varit i hemmet.

Annons:
91Marran
12/25/17, 3:12 PM
#7

Ta endast oparfymerad tvål.

Mvh
Mig

Upp till toppen
Annons: