Annons:
Etikettallmänt
Läst 341 ggr
Amun-Ra
2017-08-14 15:38

Uppdateringar och eventuella planer

Som vissa vet är jag i Australien just nu och kommer att vara här fram till Februari i nästa år, om inget mirakel händer under dess och jag får stanna kvar. I annat fall måste jag åka tillbaka och stanna i Finland ett år innan jag äns kan  åka till australien på nytt och vara hos min älskade pojkvän igen. Så vi får se vad som händer. Mina gullögon mår bra hos min väninna, men tyvärr har en av dem gott bort och det är Linnaneito, som kallades för  Maiden. Hon hade problem med tänderna, De växte alltför snabbt och ojämt så jag fick klippa tänderna var 7 dag. Pluss att hon hade social fobi och fick diarre så fort hon var i samma rum som andra hamstrar. Därför brukade jag ha henne ensam i köket hemma i lägenheten iställe för i samma rum som de övriga hamstrarna. Fick nyligen veta att hon hade gått bort, kanske lika bra det, med alla kroniska problem hon hade. Hade tänkt avliva henne tidigare men tyckte det var orättvist. Varför skulle hon inte få leva som alla andra kroniskt sjuka djur och människor, så jag offrade mig att ge henne den vård hon behövde och såg till att tänderna blev klippt och att hon fick lugn och ro från andra hamstrar och lite kel nu som då från matte. Men som sag hon somnade in nyligen enligt min väninna som tog hand om henne….

Jag kanske tar upp min uppfödning igen om jag inte får stanna här och måste åka tillbaka till finland ett år, innan jag kan åka hälsa på min pojkvän på nytt…Vi får se hur det blir, om ett mirakel sker och  jag får stanna…det är ett tag till Februari så vi får se vad som händer…

 BlommaAnnicas Hamsteruppfödning Blomma

http://superpawshamstrar.blogspot.fi/

Annons:
Upp till toppen
Annons: