Annons:
Etiketterburartillbehörinredning
Läst 632 ggr
Ched
11/7/16, 7:45 PM

Resa bort

Vi får vår lilla hamster om en vecka. Sitter och klurar på resor. Om man tex är borta i fyra dagar kan man ju inte lämna honom hemma själv men heller inte släpa med den gigantiska buren vi köpt. Tror ni det skulle funka att tex ha med sig en miniduna som han kan bo i de fyra dagarna bara? Visst det är inte optimalt men han slipper vara ensam eller bo hos någon granne. Eller är jag helt ute och cyklar?

Annons:
Cireea
11/7/16, 8:04 PM
#1

Du har ingen som kan titta till din hamster hemma hos dig? 🙂 När det handlar om få dagar som en helg eller liknande är det bättre om man har någon som kan ge mat och vatten under tiden man är borta. 

Men om du absolut måste ta med hamstern så går det bra med en mindre Bur (så länge den är laglig) medan man är borta. 🙂 Man får satsa på att ge hamstern lite mer tid utanför buren istället eller också extra mycket att pyssla med.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Ched
11/7/16, 11:47 PM
#2

Nej alltså det blir så knepigt med alla larm och lås osv i vårt Hus och mormor är superallergisk så henne kan vi inte be. Tyvärr

thildetesso
11/18/16, 6:12 PM
#3

Om jag var du skulle jag ta med hamstern i en mindre Bur, det funkar toppen om det bara är ett par dagar det gäller.

Med vänlig hälsning

Upp till toppen
Annons: