Annons:
Etikettguldhamsterns-beteende
Läst 544 ggr
mejra
2016-10-28 22:50

Brunst

Min guldhamster hona blir väldigt energisk och springer runt ovanligt mycket för att vara hon är i högbrunst. hon kan kuta fram o tillbaka sen bara stå stilla en sekund sen igen och hon låter konstigt. lite som att hon andas mer än i vanliga fall, låter som en vindpust typ. Nosar mer? i vanliga fall brukar hon komma till mig och klättra men när hon brunstar så får man inte röra henne. Detta är inte första gången men tänkte kolla om nån mer ha varit med om samma sak.

Annons:
Cireea
2016-10-28 23:51
#1

Jag har haft en hona som blev helt galen vid brunst. 😂 Hon välte runt allt i hela buren och strök kroppen mot allt för att markera. Har dock aldrig varit med om en hona som inte vill bli rörd under brunst, jag tycker däremot att de flesta blir ännu mer sällskapliga under brunst.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

mejra
2016-10-28 23:53
#2

Okej, hon vill ju ut och kommer till mig när jag ställer fram handen men sen när hon väl är ute så är hon inte intresserad och springer iväg precis som typ en otam hamster skulle göra haha.. men hon är väl lite speciell 😉

Cireea
2016-10-29 00:08
#3

#2 Haha, men det är väl klart att hon inte har tid med dig när det finns annat spännande att göra! 😂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: