Annons:
Etiketterplanerade-kullarkulltrådar
Läst 879 ggr
Smanda96
10/21/16, 9:32 PM

CrémeBrulée + Color points Jihn

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Parning kommer ske mellan Color points jihn och CremeBrulee i mitten av november . CremeBrulee "Ballerina" är en offwhite LH hona på stora 215 g . Hon är väldigt social och trevlig, härligt temperament! Älskar att gosa och är en aktiv tjej i buren/ hagen men lugn i handen . Ballerina komme från Flingans uppfödning Color points jihn " jihn" är en NF umb satin KH hane. Snäll och rar! Han är import Danmark. Dem beräknade färgerna: Normalfärgad Normalfärgad Umb Silvergrå Silvergrå Umb Offwhite Creme Silversobel Sobel Med ca 50% långhår och 50% satin En unge kostar 300 kr och är då reggad i SHF. Du får med stamtavla och övergångsmat med din hamster och självklart livslång support. Att bli uppskriven på väntelistan är ej bindande men när ungarna är ca 3 veckor gamla så vill jag ha in tingningsavgift på 150 kr ( halva summan på hamstern) som binder hamstern till dig. Resterande summa betalas vid hämtning sv hamster alternativt dagen innan eller liknande vid transport . Hemsida: vinterliljas.weebly.com Instagram: vinterliljas Facebook: vinterliljas hamstrar Mail: mussann@hotmail.com Mvh Amanda sandberg PS. Vid intresse kontakta mig .

Annons:
Honeymoon
10/21/16, 11:32 PM
#1

Så roligt! Ballerina är verkligen underbart fin! 😍❤ Stort lycka till med kullen!

Medarbetare på Guldhamster iFokus.

Smanda96
10/22/16, 8:58 AM
#2

#1 tack så mycket! Hon är väldigt vacker 🌸

Cireea
10/26/16, 2:45 AM
#3

Spännande! 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

EmmZen
11/15/16, 8:25 PM
#4

Vart finns dem?

Vinterliljas
11/22/16, 12:38 PM
#5

#4 dem finns i Stockholm. Mer info på vinterliljas.weebly.com. jag har gjort ett nytt konto pga glömt lösen

Upp till toppen
Annons: