Annons:
Etikettguldhamsterns-beteende
Läst 773 ggr
IdaKerren
2016-10-01 17:23

Kräsen hamster

Hej igen! 👋

Jag har en väldigt kräsen hamster… Svårt att förklara vad det är som gör honom kräsen, men det är mest med mat och leksaker som han är kräsen.🎁

Behöver tips på vad jag kan göra för att han ska sluta vara så kräsen med allt!😭

Har ni kräsna hamstrar och vad har ni för tips? ☝️

Annons:
91Marran
2016-10-02 10:29
#1

Min ena är kräsen med maten. Men finns bara det som han inte är sugen på i buren så kommer han äta det tillslut. Så länge det kopplas med mat.

Mvh
Mig

Cireea
2016-10-02 14:52
#2

Jag har faktiskt aldrig varit med om en kräsen hamster. 🙂 Varken när det kommer till mat eller leksaker. 

Finns det ingenting du vet att han gillar rent matmässigt? Vad brukar du försöka ge honom? 🙂 När det gäller leksaker, vad har du i buren?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

IdaKerren
2016-10-05 22:03
#3

Just nu ger jag honom vita krafts Foder blandning, den gillar han väldigt mycket. Och jag har en spring platta, klätterställning med en matta och rör som går utan för buren. Allt som jag tagit upp gillar han. Men när det gäller Hus (hus som man kan springa runt i) och att jag köper en annan blandning som är typ likadan fast ett annat märke. Det är han väldigt kräsen med, om han inte vill ha det så tar han det i munnen och lägger i en hörna i buren.

IdaKerren
2016-10-05 22:05
#4

Jag har även olika plan i buren (olika våningar) och alla andra vanliga saker som sandbad, matskål, godisskål, vattenflaska och Hus som han sover i.

Cireea
2016-10-05 23:43
#5

#3 Är du säker på att han inte lägger det i sitt matförråd? 😃 Hamstrar samlar ju mat och lägger det i matförrådet för att spara. Varför ger du två olika blandningar med mat? Ger du inte hamstern färskfoder? 

#4 Sakerna du nämner här, är det saker han använder?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: