Annons:
Etiketterburartillbehörinredning
Läst 1253 ggr
IdaKerren
9/27/16, 10:19 PM

Hamstersaker på nätet?

Hej! Jag brukar gå in på en djurbutik och kolla runt om det finns något roligt till min hamster. Men oftast så finns det inte så mycket roliga saker… så jag undrar om ni vet någon bra och pålitlig sida på nätet. Som man kan beställa roliga hamstersaker på?

Annons:
Honeymoon
9/27/16, 10:45 PM
#1

Zooplus har väldigt mycket roliga grejer. :)

Medarbetare på Guldhamster iFokus.

3mma.
9/28/16, 6:21 AM
#2

Håller med om att Zooplus är en bra sajt. De har snabb frakt för att ha sitt lager i Tyskland. De säljer även Bunnys Hamsterdröm som är den bästa hamstermaten på marknaden enligt Svenska Hamsterföreningen.

Även animail, djurmaxi och cyberzoo är bra.

Sen om man vill ha roliga saker till tex burteman är secondhand butiker, ebay och aliexpress dina bästa vänner :) Se bara till att be säljaren skriva "Gift"(gåva) på paketet när du beställer saker utanför eu så bör du slippa tull så länge ordervärdet ligger under 500kr.

/3mma.
Matte till Queens Maja

Cireea
9/28/16, 11:54 AM
#3

Tycker att 3mma gav ett väldigt bra svar! 🙂Jag handlar mest på Zooplus.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

theomuffin
9/28/16, 12:09 PM
#4

Jag gillar också zooplus!

Kika gärna in min hamsterinstagram emmashammies och min facebooksida där jag sälger pärlarmband: Pärlarmband made for You. https://www.facebook.com/P%C3%A4rlarmband-made-for-You-1331653063516116/

Kex!
9/28/16, 12:17 PM
#5

Zooplus men handla helst inte på teddytassen då ifall något inte passar dej är det du som får betala frakten tillbaka och om du har öppnat paketet för att kolla om den är ok är det ej säkert att du får tillbaka pengarna heller

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

IdaKerren
9/28/16, 6:00 PM
#6

Tack för alla bra svar!😃 Nu vet jag var jag ska köpa från och var jag inte ska köpa från!❤️

Annons:
Rebelyell
10/6/16, 12:44 PM
#7

Jag har köpt mycket från zooplus eftersom dom har billiga saker men något jag är missnöjd över är att vid nästan varje beställning får jag något som är trasigt! Säkert är det vid transporten som något går fel, men jag har tröttnat på att alltid få hem trasiga saker. Numera kommer jag troligen bara beställa hampaströ därifrån.

Cireea
10/6/16, 2:28 PM
#8

#7 Har du kontaktat Zooplus när du fått trasiga varor och begärt ersättning? Zooplus brukar vara väldigt bra på att kompensera för trasiga varor.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Majaa12
10/6/16, 4:10 PM
#9

Tycker också att zooplus är bra, nästan dubbelt så billigt som flera andra som t.ex arken zoo. Senaste gången fick jag däremot en trasig matskål. Är helt säker på att den var trasig redan när dom skickade den, dessutom var förpackningen öppnad. Dom 3 andra skålarna och resten av sakerna var hela. Eftersom att det bara var en matskål (20 kr) brydde jag mig inte om att skicka tillbaka den för att få en ny. Men det känns nästan som att dom skickade med en trasig med vilje för att ingen orkar skicka tillbaka något så billigt…😐

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

Cireea
10/6/16, 4:18 PM
#10

#9 Oftast brukar Zooplus inte begära att man skickar tillbaka den trasiga varan, det brukar räcka med en bild och en förklaring så skickar dom en ny.  🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

[Howres]
10/6/16, 5:12 PM
#11

Jag har beställt från dessa: Zooplus, Crtzoo, Viovet, Amazon, Petworld & Animail

Har varit nöjd med alla 🙂

Upp till toppen
Annons: