Annons:
Etikettoff-topic
Läst 753 ggr
Bellie
2016-07-14 23:20

Hjälp med hemsida

Jag behöver hjälp, jag håller på att redigera min hemsida för min uppfödning och förstår inte hur man sätter t.e.x "Honor" under "Hamstrarna" alltså så att om man håller musen på sidorubriken så kommer det så att man kan välja "Honor" "Hanar". Kan någon förklara om någon förstår vad jag menar? :D Använder weebly btw.

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

Annons:
Majaa12
2016-07-14 23:56
#1

Undrar också men har ju bara iPad nu så det kanske inte går alls 🤔

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

lollynonna
2016-07-15 00:02
#2

Jag använder wordpress.com så jag vet inte om det är likadant för dig som för mig, men du gör en sida för honor och sparar. Sedan ska det finnas en flik som heter "Menyer" (för mig är den under verktyg) gå in där och lägg till sidan "honor" så har du det där!

Ursäkta om det var en dålig förklaring haha men det är lättare att göra det än att förklara det 😛

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Bellie
2016-07-15 00:24
#3

Tack, men tror inte det är samma. Men har gjort så att det har blivit så för mig innan men kommer inte på hur jag gjorde… 🤔

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

lollynonna
2016-07-15 00:29
#4

Kan du länka hemsidan? Hur ser menyraden ut?

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Bellie
2016-07-15 01:20
Cireea
2016-07-16 18:16
#6

Om du vill att det ska bli en rullgardinsmeny går du in på "Sidor" och tar fliken "honor" och drar den till under "hamstrar" och sedan lite åt höger så den åker in ett snäpp. Då hamnar den under "hamstrar" automatiskt. 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Bellie
2016-07-16 23:08
#7

Okej tack så mycket! :)

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

Upp till toppen
Annons: