Annons:
Etikettguldhamsterns-beteende
Läst 626 ggr
-Hamster-
2016-07-13 09:41

Problem med hjul

Har ett liknande problem med min hamster som någon nyss skrivit här på iFokus , min hamster vill inte komma upp i handen och leka när hon har hjulet i buren, när hon inte har hjulet då vill hon allt komma upp. Hon springer inte i hjulet så mycket men det känns inte så bra då det känns som om hon inte mår så bra av sitt Hjul, är det vanligt att en hamster bajsar i sitt Hjul.?Är lite orolig. Men nu till min fråga, är det ett måste att ha ett Hjul i sin Bur? Det känns som om hon bara blir stressad. Jag har ute henne i 1-3 timmar varje dag(när hjulet var borttaget.)Men det kanske inte räcker, hon kanske behöver sitt Hjul,eller??

Annons:
Cireea
2016-07-13 14:57
#1

Man behöver inte - enligt lag - ha Hjul i buren. 🙂 Utan det är valfritt. Har flera hamstrar utan Hjul då dom inte har något behov av det. 

Känner du själv att din hamster inte har behov av ett Hjul kan du plocka bort det.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

-Hamster-
2016-07-13 23:25
#2

Okej, tack för svar, får se hur jag kommer att göra med hjulet. Det kanske bli kvar i buren, eller kanske inte(:

-Hamster-
2016-07-13 23:25
#3

Okej, tack för svar, får se hur jag kommer att göra med hjulet. Det kanske bli kvar i buren, eller kanske inte(:

-Hamster-
2016-07-13 23:26
#4

Förlåt för dubbelt postat inlägg

Upp till toppen
Annons: