Annons:
Etikettallmänt
Läst 591 ggr
Hamsternsara
6/19/16, 10:55 PM

Guldhamsternamn?

Hej! Snart ska jag få en guldhamster (iiiiiihh😍😍🙈) och jag behöver förslag på namn! Jag har ett tema på hamstrarnas namn, och det är namn från barnprogram/barnfilmer! Min ena heter Doris (från Hitta Nemo) och Norpan (från Dr Snuggles). Det ska vara ett gulligt namn från typ någon disneyfilm, och ska passa till en guldhamsterpojke!💗 tack på förhand! :)

Annons:
Bellie
6/19/16, 11:24 PM
#1

Barry (hihi, från Beemovie) Nemo, Po (från Teletubbies), Makapaka (från drömmarnas trädgård), Olaf (från Frozen), Flynn (från Trassel), Dipsy (från Teletubbies), Nasse, Tiger, Kanin, Nalle Puh (alla dom är ju från Nalle Puh), Bamse, Lilleskutt, Skalman (från Bamse ju :D)  aa, alla jag kommer på nu :D

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

Cireea
6/20/16, 1:41 AM
#2

Koda, Kenai, Sitka eller Denahi (all från björnbröder) 

Gus eller Jack (Askungen) 

Ludde (Lady & Lufsen 2) 

Dinky, Bombom, Micke, Molle, Tjifen (Micke & Molle) 

Sebastian eller Blunder (Lilla Sjöjungfrun)

Bara för att nämna några, här har du en lista på Wikipedia: https://sv.wikipedia.org/wiki/Lista_över_figurer_i_Disneys_tecknade_filmer


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Hamsternsara
6/20/16, 8:54 AM
#3

#1 & #2 tack så jättemycket för namnen! Jag tror faktiskt att det blir en liten (eller stor) Nasse. 😻🌹 tycker ni att en Duna Multy blir bra som Bur, eller ska jag övertala om hur bra en SAMLA-låda är? Den känns ju så rymlig med sina 78x57 cm (typ), och jag vet det för att jag själv har en i sommarstugan. Vi tänkte att *Nasse* skulle ha SAMLAN i sommarstugan, och att vi skulle köpa en Bur hem hit också (såklart). Vi har hittat en Duna Multy med tillbehör på blocket, så den funderar vi på att köpa. Jag tycker själv att jag skulle kunna ha min spralliga dvärghamster Norpan i den när vi är i sommarstugan. Men vi får se hur det blir, och jag hoppas på SAMLA-lådan. ;-) men vi har iallafall sagt att buren inte ska vara under 70cm i bredd.

Bellie
6/20/16, 11:56 AM
#4

#3 Både SAMLA och Duna är bra men ju större Bur desto bättre om man ändå har möjlighet att välja. 😃

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

Amun-Ra
6/23/16, 10:19 PM
#5

Björne från björnes magazin…fniss

 BlommaAnnicas Hamsteruppfödning Blomma

http://superpawshamstrar.blogspot.fi/

Bellie
6/24/16, 12:19 PM
#6

Risken är väl om man byter från stor Bur till liten Bur att Nasse blir rastlös i den mindre buren…

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

Annons:
Hamsternsara
7/7/16, 11:24 AM
#7

Update: Nasse kommer att ha en SAMLA-låda både hemma och i sommarstugan! (:

Bellie
7/7/16, 2:31 PM
#8

👍

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

Upp till toppen
Annons: