Annons:
Etikettallmänt
Läst 1251 ggr
[lillelull]
2/16/16, 2:31 AM

Hamster som vill upp hela tiden

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Hur mycket tid spenderar ni med er (era) hamster(rar)? Min vill hela tiden umgås med mig. Han sitter i princip hela natten och väntar på sin hylla för att komma upp, han äter och dricker och badar en del också men så fort jag kommer nära och han känner de så kommer han direkt. Jag försöker sjävklart att ta upp honom så mycket det går då jag är vaken relativt sent och då springer han omkring i min morgonrock en massor och sen somnar han på min hals en stund innan han ska på upptäcksfärd igen. Tycker nästan synd om honom på natten när jag tänker att han sitter där och väntar på mig hela tiden. Är era hamstrar lika sugna på att komma upp? Eller leker de själva i buren? Han har massor med roliga saker att pyssla med, grävstuga, pinnar att gnaga på och buren är stor men han vill ändå bara upp upp upp.. Den stor besvikelsen han får när man sätter ner honom är nästan hjärtskärande då han försöker klamra sig fast i mina armband. Ser inte detta som ett problem men tänkte bara höra om era hamstrar beter sig likadant eller om de också tycker det är så trevligt och har så stort behov av männskokontakt som lille min lille kille? Jag själv tycker detta är otroligt mysigt och gulligt att han tycker om mig så mycket såklart

Annons:
[lillelull]
2/16/16, 2:35 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#1

Några bilder på sötisen när han sover på mig och kollar in läget

[lillelull]
2/16/16, 2:36 AM
#2

Förstår inte varför bilderna är upp och ner för var noga med att vända på det men tekniken är inte på min sida idag

[pusselbit]
2/17/16, 8:16 PM
#3

Har ingen egen erfarenhet, men så gulligt av hamstern!🙂

Majaa12
2/18/16, 11:10 PM
#4

Men vad mysigt 🤗 Min hamster vill alltid komma upp och springer fram och väntar precis som din gör fast inte för att mysa, hon vill bara ut och springa.. 🙂

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

Cireea
2/18/16, 11:43 PM
#5

Vissa av mina hamstrar har ett större behov av att komma upp för att gosa. 🙂 Alla hamstrar är ju olika så det är ju absolut inte konstigt att dom har olika behov av vår närhet också. 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: