Annons:
Etiketterburartillbehörinredning
Läst 1116 ggr
Cireea
2016-01-15 01:50

Var handlar du?

När du köper nya tillbehör till din guldhamster, var handlar du någonstans? 🙂
Det spelar ingen roll om det är en fysisk butik eller via nätet.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
[Howres]
2016-01-15 08:28
#1

Arkens zoo, animail eller Zooplus :)

Bellie
2016-01-15 15:42
#2

Mest animail.

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

Majaa12
2016-01-15 16:13
#3

Leksaker och tillbehör på zooplus, spån på bla granngården och mat på djurmagazinet eller arken zoo. När jag är inne i fysiska butiker håller jag mig undan från djuren som är i ett annat rum. Tror inte att dom har guldhamstrar dock, blir lite nojjig och är rädd att få med nån smitta även om risken inte är så stor 😛

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

Cireea
2016-01-15 19:18
#4

#3 Jag känner med dig! Brukar aldrig vara i fysiska butiker som tur är men jag förstår hur du tänker. 

Jag handlar tillbehör och leksaker på zooplus men basfodret köper jag på crtzoo. Ibland kan det slinka med någon leksak därifrån också.. dock inte lika ofta. 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Majaa12
2016-01-15 20:42
#5

#4 Ja, har ju bara en hamster också. Frakten blir rätt dyr om jag skulle köpa en 500 grams påse med mat, det blir nästan dubbla priset. 😎

Är Papovan jag är mest rädd för men det är nästan onödigt att oroa sig, chansen att någon skulle vara smittad är ju jätteliten. Nu var det väl ett par år sen smittan fanns i Sverige dessutom? 🙂

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

Cireea
2016-01-15 21:00
#6

#5 Haha precis, väldigt dyrt 😂

Nej man kan ju inte skydda sig från allt, då skulle man ju leva inspärrad i hemmet. 
Risken finns ju fortfarande och hurvida det är liten risk eller inte beror ju på lite. En person som är i djurrummet ett par gånger i veckan och kelar med deras guldhamstrar löper ju en större risk än den som håller sig borta. 

Det är lite både och det där, man får ju helt enkelt avgöra själv var de största riskerna är. Känner man sig osäker kan man ju strunta i att gå in på den där affären eller träffa den där hamstern. 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Whippet
2016-01-16 15:23
#7

Zooplus, för det mesta, men även Arken zoo och Djur riket.

I'm out Vilar huvudet i handen

AnnaCDSG
2016-01-17 02:25
#8

Oftast Zooplus eller Animail :)

Upp till toppen
Annons: