Annons:
Etiketteraveluppfödninggenetik
Läst 629 ggr
[LeShutDown]
12/31/15, 12:39 PM

Någon planerad kull i närheten av Stockholm?

Hej! För inte så länge sen, dog min älskade lille vän då 3år gammal, och utan henne har det varit lite ensamt här hemma. Så efter en hel del förberedning har jag nu börjat leta efter uppfödare, men jag lyckas verkligen inte hitta någon D:

Jag är bara intresserad av att ha hen som sällskap, alltså inte Avel eller utställning, så det enda jag egentligen kräver är ju lugnt temperament :p Jag bor i Vallentuna (norr om Stockholm), så inom Max 30mins biltur ska det vara för att jag ska kunna hämta ungen. 

Jag föredrar framförallt långhårig guldhamster, men om det inte finns några alls, då får det bli korthårig. Färgen spelar ingen roll med det är ett stort plus ifall créme finns med :) (eftersom alla mina tidigare hamstrar varit créme så ligger det lite närmre hjärtat haha) 

 För att sammanfatta allt: Finns det någon Långhårig hamster uppfödare i närheten av Stockholm, som plannerar en kull någon gång mellan Januari och Mars?

Annons:
Cireea
12/31/15, 12:44 PM
#1

Ditt inlägg följer inte våra Annonsregler. Var vänlig att göra ett nytt inlägg som följer reglerna. Annonsreglerna kan du läsa genom att trycka på det understrukna ordet. 

//Sajtvärd


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

VildaVittra
12/31/15, 12:45 PM
#2

Jag har också hållit på att leta, men den enda jag hittat är Fäboden. 
http://www.faboden.se/djuren.html

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: