Annons:
Etiketterburartillbehörinredning
Läst 831 ggr
YellowKiwi
12/8/15, 3:17 PM

Er favoritinredning?

Hejsan, Som rubriken lyder. Vilken är er och er hamsters favoritinredning? :)

Annons:
Cireea
12/8/15, 3:34 PM
#1

Eftersom jag har så många så har ju alla olika Inredning. Jag försöker alltid anpassa hamsterns Inredning efter deras behov. 🙂
Vissa favoriserar hjulet medan andra älskar sitt pringlesrör, en tredje är galen i sina kartonger och en fjärde har hellre träinredning. Det är lite olika :) 

Men jag använder mig alltid av äggkartonger och pringlesrör, det går hem hos alla mina hamstrar. 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

LillyAmanda
12/9/15, 4:47 PM
#2

Jag har ingen speciell favorit-inredning, men kartonger går alltid hem och det bästa är att det är billigt och bra. Så kartonger överlag är väl favoriten 🙂

**//Amanda

Whippet
12/11/15, 9:04 PM
#3

Just nu har jag jul tema i buren 

Men annars brukar jag ha så naturligt som möjligt :)

I'm out Vilar huvudet i handen

Snurrig
1/5/16, 11:06 AM
#4

Jag har ingen hamster, men den jag hade älskade kartonger och mycket spån. Helst mycket av allt, så att det var kaos i buren. Jättekul att se när hon byggde gångar under spånet, speciellt när det var mot glaskanten så att man kunde se hur hon grävde, och hur hon sprang i gångarna. En gång så testade jag att skrynkla till en massa tidningspapper som hon höll på att gräva runt i, men då höll jag på att bli tokig av allt ljud.

Favoriten för mig är naturligt inredda burar med träsaker,  jord, pinnar, växter. Men det var aldrig möjligt att ha så till min hamster.

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Upp till toppen
Annons: