Annons:
Etikettbildtrådar
Läst 1248 ggr
Belzebubble
11/29/15, 2:29 PM

Lilla My *Bildtråd*

Hej! Själv tycker jag ju att min hamster är den sötaste som finns och har tusentals bilder med henne! Därför tänkte jag: "varför inte dela med mig?" <3 

Som present fick hon lite nya möbler i buren! :) IKEA- KNUFF

Lilla My är en guldhamster som precis firade sin 1 års dag! Så nu är hon en lite äldre dam. Lilla My är min första hamster och jag har lärt mig så mycket av henne! Hon har väldigt mycket karaktär men samtidigt är hon lugn. Verkligen, en perfekt liten varelse! 

Hennes 1års dag firade vi med lite extra babymat!

Annons:
Cireea
11/29/15, 2:31 PM
#1

Grattis Lilla My! 🥳

Min Misha firade sin 1års dag igår 😃Var kommer din My ifrån?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Belzebubble
11/29/15, 5:02 PM
#2

Helsingborg! Dock tror jag inte det var en "seriös" uppfödning. Nu i efterhand när jag vet så mycket mer så hade jag varit mer tveksam, men som sagt, första hamster! Köpte henne via en annons på blocket. :)

Whippet
11/29/15, 5:53 PM
#3

#2 Vad hette uppfödningen? Har nämligen köpt min där också från en uppfödning. (Första hamstern)

Åhh vilken liten gulleplutt! Och grattis! 🥳 😊

I'm out Vilar huvudet i handen

[Desdemonas]
11/29/15, 9:15 PM
#4

Grattis! Söt hon är.

Belzebubble
12/1/15, 1:43 AM
#5

#3 Ingen aning, verkligen! Jag fick iallafall träffa hennes mamma och en kullsyster, men det var också allt. Pratade aldrig igen med uppfödaren och fick inte mer information. :(

Belzebubble
12/1/15, 1:50 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Tog flera bilder under lekstunden, hon älskar att springa runt i sängen!

Annons:
Cireea
12/15/15, 3:20 PM
#7

*Forsätter på konversationen vi hade i en annan tråd, där du hänvisade till denna för att se bilder på din hamster* (Utifall någon undrar över en random kommentar om My's hårlag).

Din Lilla My är långhår 🙂Tussarna vid rumpan och bakom öronen är det som kännetecknar en långhårig hona. Hanar får långt hår  över hela kroppen medan honor bara får längre hår på vissa ställen. 

Väldigt söt är hon i alla fall 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Martyvonparty
12/15/15, 4:48 PM
#8

Otroligt söt hamster! Och vilka stora uttrycksfulla ögon hon har! 😍😍

Belzebubble
12/16/15, 9:19 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

#7 Men där ser man! Man lär sig något nytt varje dag! :D #8 Hon har så mycket liv i sig, den lilla varelsen! <3

Upp till toppen
Annons: