Kosthållning

Extra gott?

2015-10-22 15:04 #0 av: Cireea

När ni ska ge era guldklimpar lite extra gott, vad ger ni då? Glad

Sajter: FilmGuldhamster, Hamster, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"

Anmäl
2015-10-22 18:11 #1 av: Cireea

Jag brukar ge mina rå nötfärs när jag vill ge något extra gott. Alla hamstrar jag haft är fullkomligt galna i det, stora som små. Skrattar

Jag ger dock inga större mängder då jag inte vill att dom ska gömma undan det. 

Anmäl
2015-10-23 12:45 #2 av: Majaa12

Pumpakärnor tror jag, bebismat också... Det är så svårt, hon proppar kinderna fulla med allt Skrattar

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus 

Anmäl
2015-10-23 13:02 #3 av: Cireea

#2 Hahaha! SkrattarDom är så söta när dom ska trycka in så mycket som möjligt i kinderna för att sedan gömma undan det i ett väldigt uppenbart hörn. 

Mina älskar paprika också, så den bästa kombinationen brukar vara nötfärs och paprika, då är dom som nöjdast med livet! Kär

Vilken barnmat gillar dina mest? 

Anmäl
2015-10-23 14:42 #4 av: Majaa12

#3 Alla Gapskrattar Men om hon var tvungen att välja en skulle hon nog valt nån med fisk Skrattar

Men hon är ju lite konstig, väljer hellre barnmat än bär med honung..Funderar Äh, hon kanske vill vara vältränad och äta nyttigt Cool

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus 

Anmäl
2015-10-23 14:47 #5 av: Cireea

#4 Mina gillar de flesta men jag tror nog typ Spagetti och köttfärsås är en stor favorit hos många, även de med lite kött i. Barnmat med fisk i är dom inte så förtjusta i däremot! Gapskrattar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.