Avel,Uppfödning,Genetik

Bilder till artiklar

2015-10-08 00:34 #0 av: Majaa12

Jag håller på med 2 artiklar just nu, om Svartbaserade hamstrar och Gul/sköldpadd. För att artikeln ska bli så bra som möjligt skulle jag behöva lite fler bilder på olika färger och teckningar inom dom kategorierna. Om du har en eller flera bilder som kan vara med så får ni gärna skicka dom i PM, glöm inte färg, teckning och hårlag. Du som ägare till bilderna får självklart ha med sitt namn under bilden. Glad

OBS: Kvaliten på bilden är viktig, den får inte vara suddig.

Tack på förhand! Vinkar

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus 

Anmäl
2015-10-08 15:58 #1 av: Majaa12

Just nu saknas Silverdove och Silverchoklad till Svartbaserat. Är jättetacksam om någon vill dela med sig av bilder som jag kan använda så att artikeln blir så bra som möjligt Glad

Mvh Maja  

Anmäl
2015-10-13 09:30 #2 av: NinniH

Har ett par bilder på silverchoklad, dock är de dessutom bandade. Men det kanske går bra det med? Glad Den här är silverchoklad bandad korthår satin. Glad

Kram Ninni
♥•*¨*•.¸¸♥ Chanipet Design & Foto ♥ ¸¸.•*¨*•♥

Anmäl
2015-10-13 11:33 #3 av: Majaa12

#2 Absolut, det är bara bra med olika teckningar! Vill du ha med namn under bilden? :)

Mvh Maja  

Anmäl
2015-10-13 11:57 #4 av: NinniH

#3: Namn spelar ingen större roll, jag vet ju själv vem som fotograferat bilden så. Så det gör du som du vill. Glad

Kram Ninni
♥•*¨*•.¸¸♥ Chanipet Design & Foto ♥ ¸¸.•*¨*•♥

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.