Annons:
Etiketthälsa
Läst 1457 ggr
annlen68
9/1/15, 8:27 PM

Beskriv hur brunst luktar!

Kan någon beskriva hur brunst luktar?

Är inte säker på att jag vet. Elsa har nämligen inte luktat något särskilt alls, men ikväll när hon kom ut så luktade hela hon någon obeskrivlig doft; nästan som plast/gummi…luktade inte så gott iaf Smiley tongue

Har hittills fått för mig att brunstlukten ska påminna om typ kisslukten

Annons:
[Blue_Lugia]
9/1/15, 9:17 PM
#1

Min luktade också liknande för några dagar sen. :/

annlen68
9/1/15, 9:55 PM
#2

#1  Ok…var det första gången eller?  Har du en hona?

[Blue_Lugia]
9/2/15, 2:39 AM
#3

Ja det har jag, har bara haft henne ca en och en halv vecka så har inte hanterat henne jättemycket än.

Hells Angel
9/2/15, 6:15 AM
#4

Jag tycker dem luktar bränd gummi blandat med kattkiss :/

When life gives you lemons, freeze them and throw them at the ones who makes your life hard.

annlen68
9/2/15, 8:11 AM
#5

#4  En mycket bra beskrivning, ungefär så tycker jag också det luktar. Dock måste jag som sagt lukta på henne för att känna det; luktar absolut inte så starkt som många beskriver det och då har jag ändå ett väldigt känsligt luktsinne

Hells Angel
9/2/15, 8:15 AM
#6

En av mina luktar lite mindre och andra jättemycket, man kan nästan känna lukten i hela buren, så det är väl från individ till individ

When life gives you lemons, freeze them and throw them at the ones who makes your life hard.

Annons:
annlen68
9/2/15, 9:59 AM
#7

Så är det nog.

[Blue_Lugia]
9/2/15, 12:02 PM
#8

#4 Håller faktiskt med!

illyria1989
9/2/15, 2:40 PM
#9

Intressant att läsa svaren här. Jag har aldrig känt någon doft alls från Doris, antar att hon är en av dem som luktar mindre då!

LillyAmanda
9/2/15, 3:05 PM
#10

Instämmer #4. Jättebra beskrivining!

**//Amanda

annlen68
9/2/15, 3:48 PM
#11

#9  Kände aldrig någon doft från Molly; och har inte gjort det på Elsa heller - förrän igår kväll. Men det var bara när jag luktade på henne, annars kändes det inget. Så om det nu är brunst så är det som tur var inget störande. Jobbigt för dem som känner det tydligt.

Majaa12
9/2/15, 7:58 PM
#12

Caranthir brunstar och det luktar starkt i mitt rum hela kvällen. Det är ju svårt att beskriva lukten men typ matos blandat med något annat stakt GalenDet luktar inte gott iallafall.. eller ja, inte jätteäckligt heller.

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

annlen68
9/5/15, 9:32 PM
#13

Nu har det gått 4 dagar och nu luktar det så där igen 🙂  Så det är ju brunst helt klart; men jag är glad att man måste lukta i pälsen för att känna det. Inte kul om det luktar i hela lägenheten 😛

Annons:
Cireea
9/5/15, 11:06 PM
#14

#13 En av mina honor stinker verkligen ordentligt och det känns tydligt bara man går förbi buren.. 😛


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: