Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1251 ggr
Whippet
8/10/15, 6:28 PM

Era andra djur?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Hej

Utöver Guldhamster vad har ni för andra djur? Ni som inte har några fler djur får jätte gärna skriva vilket djur ni drömmer om självklart ni som har andra djur också, hoppas alla förstår? *:) Lägg gärna in bilder och berätta lite om era djur också :) 

Jag har min Guldhamster Nasse Ofc och sen mina två hundar Lukas och Elvis :) Lukas är en dvärgschnauzer/Jack Russell Blandning (den svarta)Fyller 4 år 25 september

Elvis är en Renrasig Dvärgschnauzer fyllde 1 år i fredags, 7 augusti. 

Lilla Nasse kom med också han fyller 1 år 9 september :)

I'm out Vilar huvudet i handen

Annons:
Tessan01
8/10/15, 6:39 PM
#1

Har min Guldhamster Snape och två Roborovski Dvärghamstrar för tillfället. 🙂

Drömmer om bla. katt, hund och kanin 😃

lollynonna
8/10/15, 6:40 PM
#2

Jag har 4 hundar, 5-ish katter, 13 gerbiler och 1 kanin. Jag drömmer om en iller, sparar så att jag ska kunna köpa en då jag flyttar hemifrån!

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Nattis.
8/10/15, 7:19 PM
#3

Jag har en guldhamster som heter Theodor och en dvärghamstrar som heter molly. Sedan 2 hundar som heter Simon och Ida. Jag drömmer om att ha kanin och häst!

Whippet
8/10/15, 7:23 PM
#4

Glömde säga att jag drömmer om att ha ett reptil djur/Djur rum, med ormar/ödlor/grodor en stor voljär med några fåglar och något exotiskt som en sugar glider eller igelkotte :)

I'm out Vilar huvudet i handen

Cireea
8/10/15, 7:52 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#5

Jag har 10 hamstrar hemma men tre som är på väg också, lägger dock inte in bilder på dom då det är lite för många!😃Vill ni verkligen se bilder kan ni kika in på min hemsida, där finns massor! 

Sedan har vi (Sambon och jag) en hund och en katt, dock får vi hem ytterligare en liten kisse i september. Första bilden är på vår hund Zica, hon är en ettårig labbemix. Världens finaste tjej som hänger med vart man än går. Jag har faktiskt aldrig riktigt förstått bandet man kan ha till en hund förrän jag skaffade Zica. Sedan hade hon en riktigt tuff början i livet och just därför har väl vårt band blivit lite extra starkt efter alla oroliga timmar vi haft tillsammans. 

Andra bilden är på Se7en, han räddade jag från avlivning förra året och han är en riktig kelgris. Han älskar att sova med oss i sängen…eller också i vår tvättkorg.  Se7en är social och gillar att bli kliad. Dessutom dreglar han när man gosar. 

Och sist ut är då Blaze, han kan jag inte säga så mycket om då han inte kommit hem till oss ännu! 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Anna O.
8/10/15, 8:49 PM
#6

Har en hund, en fransk bulldog och två marsvin! Drömmer om att ha en häst och fler marsvin. :-)

Annons:
LillyAmanda
8/11/15, 4:07 PM
#7

Jag har 3 guldhamstrar (2, men en kommer om en vecka så räknar med honom)😉

Jag drömmer om hund (mitt mål är att utbilda en diabeteshund) och kanin 🙂

**//Amanda

Upp till toppen
Annons: