Annons:
Etikettallmänt
Läst 2198 ggr
Miaolofsson
7/23/15, 10:51 PM

Var har ni er bur ?

Jag undrar var ni har er Bur, om ni har dom i sovrummet isåfall låter hamstern/hamstrarna mycket :)?

Annons:
Cireea
7/24/15, 12:55 AM
#1

Alla mina burar står i tvrummet då jag inte klarar av när hamstrarna lever om under nätterna. Jag är ganska känslig för både ljud och ljus när jag ska sova så när hamstrarna springer i hjulen, gräver runt eller tuggar på sina saker etc etc. blir jag helt enkelt knäpp! 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

luddtuss
7/24/15, 9:42 AM
#2

Vardagsrummet:)

 

Nattis.
7/24/15, 9:50 AM
#3

Vardagsrummet !

Tessan01
7/24/15, 11:21 AM
#4

I mitt rum, alltså sovrummet ^^ Mina låter nästan inget alls, ibland lite. Men jag blir inte störd ^^

annlen68
7/24/15, 12:48 PM
#5

Vi hade, och kommer ha, buren på en bänk mot en vägg, bakom köksbordet i köket. Det är den bästa platsen hos oss  för där finns inget element eller fönster där :)

Anna O.
7/24/15, 1:04 PM
#6

Jag hade min hamster i mitt sovrum, tycker inte det låter mycket alls. Har aldrig stört mig av ljudet, men det är ju från person till person.

Annons:
LillyAmanda
7/24/15, 7:29 PM
#7

Jag har en i sovrummet, mitt rum och två i vardagsrummet.

**//Amanda

Whippet
7/24/15, 10:47 PM
#8

Jag hade min hamster i sovrummet men min pappa sa att det luktade så äckligt (och att jag kommer bli allergisk) 😐 Så nu bor han i bastun (självklart är den inte på haha, vi använder aldrig den så..)

I'm out Vilar huvudet i handen

[[Narwayn]]
7/25/15, 2:09 PM
#9

Vi har ett helt eget rum för våra hamstrar och andra smådjur/gnagare :)

Bamsegullet
8/3/15, 4:08 PM
#10

Jag har min i sovrummet, i början hade jag lite svårt med ljuden men jag antar att jag vant mig :)

Majaa12
8/3/15, 10:16 PM
#11

I mitt sovrum, det är bara mysigt att lyssna när hamstern grejar på kvällen/natten 😃

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

Yohanna96
8/4/15, 10:31 PM
#12

Jag har hamstern i Mitt sovrum :) även ena avkvariumet med 2 gerbiler i är i mitt rum. I vardagsrummet står yttligare ett alvarium 1 gerbil i :)

BlackandBlue
8/8/15, 8:32 PM
#13

förr hade jag dem i mitt rum ;) hade lätt för att sova. så länge inte någon gnagde frenetiskt på galler eller flaska. sen vi flyttade har jag dem nu i en annan byggnad :) de kunde inte ha det lyxigare ;)

// Claudia Bertheau

BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com

Annons:
Whippet
8/9/15, 3:31 AM
#14

Snart ska vi göra plats utanför mitt rum, står en bokhylla med massa pussel och spel just nu men den ska bort känns mycket roligare, ( min pappa har förbjudit mig att ha buren i rummet då han inte tycker det är bra att jag andas in den "lukten" är ju trots allt pälsdjursallergiker har aldrig känt någonting från varken hundarna eller hamstern)

I'm out Vilar huvudet i handen

hansterspyro
8/9/15, 12:36 PM
#15

I mitt sovrum har jag Lucy&Polly och i Lokes rum har vi Mars.

MVH Karl, Lucy, Polly, Austin, Texas och MarsSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGlad

Min hemsida GladSkrattarGladSkrattarGladSkrattarGladSkrattar

www.spyrohamsters.weebly.com

Cireea
8/9/15, 7:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

Kan visa hur mina burar står 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Ellys
8/9/15, 9:55 PM
#17

Jag har buren i mitt sovrum. Men, eftersom mitt rum är såpass litet är jag mer eller mindre tvungen att ha loftsäng för att få mer plats, så buren står där under :/

[Howres]
8/10/15, 2:35 PM
#18

Mina burar står i mitt rum;) Jag tycker bara det är mysigt när dem röjer runt i sina burar på natten :D

[HammyPaws]
8/10/15, 5:28 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#19

#16 Åh, snyggt!! Och smidigt! :) 

Min hamster bor i mitt sovrum. Jag har väldigt svårt för "främmande" ljud så jag måste ta ut min hamsters flying saucer om han springer i den på natten. Dock har vi fläkt nu på sommaren och då överröstar fläkten flying saucern så då går det bra. Som tur är bor min hamster i en stor Bur (118 cm x 78 cm) så jag får inte så jättedåligt samvete när/om jag tar ut flying saucern. Dock har han typ slutat springa i det nu när han har så stort (han bodde i ett akvarium på 125 cm x 50 xm förut) så förhoppningsvis behöver jag inte ta ut hjulet till hösten när fläkten tas bort. :) Tycker det är lite konstigt att jag kan somna till storm, fläkten (den är typ från 70-talet och brummar ganska högt) och stadsläten, men en liten flying saucer är no no? Samma med fågelkvitter. Konstigt.

geisha(min.lilla.älskling)
#20

jag har gjort egna burar som står på mitt rum

fick iden av ( https://www.youtube.com/user/HoppingHammy )

Annons:
geisha(min.lilla.älskling)
#21

haha det är ganska stökigt i dom😃

Upp till toppen
Annons: