Annons:
Etiketterburartillbehörinredning
Läst 799 ggr
Manda02
2015-07-12 21:39

Hamster bur?

Hej! Jag undrar om akvarium är en bra Bur för hamstrar? Jag har sett många ha det och själv tycker jag det ser fint ut att ha ett akvarium som Bur men är det bra? Jag menar det finns inga luft hål i väggarna bara i locket på taket men blir det ändå bra med luft ändå? Ni får gärna skriva om era kunskaper om akvarium som hamster Bur tex om dom är lätta och städa, hur det är med luften osv..

Annons:
Yohanna96
2015-07-14 17:59
#1

De flesta som har akvarium har gjort nätlock till. Det är inte så svårt och inte så dyrt heller :)

Tessan01
2015-07-14 20:40
#2

Köpte mitt första akvarium idag så kan inte säga. Men har hört att det fungerar suveränt, bara lite jobb vid städning (tungt). 🙂 Luft lär inte bli problem vad jag hört om man gör nätlock 👍 Det är ju typ som en duna, fast i glas ☝️

Manda02
2015-07-15 02:53
#3

Aa, har såklart tänkt ha nätlock till :) jag tycker det ser finare ut att ha akvarium istället för galler burar för att det blir typ klarare och jag tycker även det känns lite fräschare att se klart in i buren istället för att ha galler ivägen. :) En till fråga. Hur gör man sådär "riktiga" smilisar istället för ":)"

Nattis.
2015-07-23 10:25
#4

Ja absolut kan man ha akvarium, min kompis har akvarium och det funkade jätte bra och hennes hamster trivdes jätte mycket, sedan så är det en annan sak när man ska Städa buren?, det kan vara lite jobbigare men sen ska det inte vara några problem! :)

Upp till toppen
Annons: