Annons:
Etiketteraveluppfödninggenetik
Läst 724 ggr
[Fusion200]
2015-06-24 19:04

Vem är detta?

Hittade vad annonsen min hamster kommer ifrån heter, annonsen hette "Guldhamsterungar mycket barnkära"

Jag undrar om någon vet vad denna uppfödare heter då jag inte har kvar hennes nummer.

Det var en blocket annons och dom skall vara registrerade.

Annons:
[evilewa]
2015-06-24 19:17
#1

Jag tror du pratar om en uppfödare i Stockholm som annonserar på blocket under x antal olika namn och har gjort så under många år. Det har förekommit många trådar om dem, i negativ mening dessvärre.

[Fusion200]
2015-06-24 19:51
#2

#1 Vad jag vet så är det hennes dotter som föder upp, iallafall mamman har häst och gård, härstamningsbevis hade dom även om jag aldrig fick pappret på grund av för liten betalning på grund av missförstånd. Har både sett och pratat med henne. Tror det var i gärdet? Hade numret till henne förut, dock inget namn på personen. Har du en länk till trådarna? Hamstern är född 20 juli förra året, fick bara ett zoo.se papper (vanligt informationsblad). Hon sa att han var rex och satin, värkar dock bara vara satin, inte rex.

Låter det som uppfödaren dom pratar om?

Fick övergångsfoder också.

Har det varit något tal om smittor från denna uppfödare är också bra för mig att veta om du vet det.

[evilewa]
2015-06-24 20:42
#3

Gå in på iFokus råttor och sök på Roland

[Fusion200]
2015-06-24 21:50
#4

Osäker, tror att denna person hade en son också, och hon berättade att hon hade inga andra djur, frågade om dom har kanin och de hade dom inte enligt henne, endast häst och hamster. Hon var extremt trevlig och snäll, aldrig otrevligt, hon visste att det är bäst med icke gallerbur när vi berättade att han tuggade galler. Jag var aldrig på djurgården heller.

[evilewa]
2015-06-24 22:21
#5

Det kanske är fel person då. Bara dumt att spekulera vidare på så lite fakta

Upp till toppen
Annons: