Annons:
Etikettminneslund
Läst 1349 ggr
annlen68
6/1/15, 10:18 PM

Nu har Molly somnat in

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

dag har det varit en sorgens dag i vår familj. Vår älskade, lilla fina guldhamster Molly har fått somna in hos veterinären endast knappt 11 månader gammal. Allt har gått så fort. För en vecka sedan visste vi ingenting. Hade bara märkt att hon blivit tröttare, men tänkte att hon bara hade en trötthetsperiod. På fredagen var vi till veterinären för då såg vi hur rund hon blivit om magen + gick ostadigt. Fick veta att det var en obotlig leverförstoring/cysta. Under helgen blev hon sämre, slutade tvätta sig, låg bara och sov och när vi tog ut henne märkte man hur rund hon var och gick ansträngt. Så idag tog vi beslutet att låta henne somna in. Det svåraste beslutet jag/vi någonsin tagit. Men samtidigt det enda rätta. Det blev ett fint och värdigt farväl och hon ligger nu begraven under äppelträdet och vinbärsbuskarna hos mina svärföräldrar. Nu slipper hon lida mer, men vi saknar henne så det gör ont Smiley frown Vila i frid älskade lilla Molly Smiley heart Smiley heart (PS varning till alla känsliga för sorgliga bilder)

Annons:
annlen68
6/1/15, 10:19 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

En bild på hennes begravningslåda <3

Tarotstollan
6/1/15, 10:25 PM
#2

Beklagar din förlust!🌺

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Evovva
6/1/15, 10:34 PM
#3

Beklagar. RIP Molly

Cireea
6/1/15, 11:18 PM
#4

Beklagar! 😢


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Majaa12
6/2/15, 3:29 PM
#5

Styrkekramar ❤️

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

emilia_milen
6/2/15, 4:08 PM
#6

Stackare :( Grät hela texten men särskilt med bilden på begravningen. Hoppas h*n för de bra i himlen.

/EmiliaPussmun

Annons:
luddtuss
6/2/15, 5:10 PM
#7

Sov Gott söta fina Molly❤️

 

Upp till toppen
Annons: