Annons:
Etikettbildtrådar
Läst 1218 ggr
[Tilde]
4/11/15, 3:49 PM

Pixie nu och då

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Jag fick hem Pixie i slutet av januari då hon var 4 veckor gammal så nu är hon runt 3 månader. Tänkte bra visa vilken stor skillnad det är på hur pluttig hon var då och hur stor och fin hon har blivit! 😃 Älskar verkligen hennes orangea färg (ser ut i verkligheten som på tredje bilden då hon klättrar på sambons håriga arm, höhö)!

Lägg gärna upp liknande bilder på era hamstrar! :)

Annons:
Mrsarrow
4/11/15, 7:29 PM
#1

Så söt ♥ Ska lägga upp liknande bilder på min lilla Blomma när hon vuxit, hon är 6 veckor nu och jag tycker redan hon är stor men större blir hon ju säkert :-).

[Tilde]
4/11/15, 8:11 PM
#2

#1 De växer ju så himla fort! :) Pixie blir förmodligen större än hon är nu, men jag tycker redan hon har blivit en "jätte". 😃 Ser fram emot bilderna när din lilla tjej blivit större! 🙂

Mirre395
4/11/15, 10:06 PM
#3

Wow, vilken stor skillnad! Men lika söt är hon än;) Ja, det går fort det där… Men det är oerhört roligt att få följa alla steg!:)

[Tilde]
4/11/15, 11:09 PM
#4

#3 Känns galet att de växer så snabbt 😃 Men samtidigt är det som du säger riktigt kul att följa dem i utvecklingen. Kan tänka mig att det är superspännande att vara uppfödare också så man får vara med helt från början. ^^

Anna O.
5/9/15, 8:58 PM
#5

Väldigt stor skillnad! Vilken sötnos.

fuzzie
5/12/15, 9:48 AM
#6

Men oj vilken liten goding  😍

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Annons:
Upp till toppen
Annons: