Annons:
Etikettbildtrådar
Läst 995 ggr
Nattis.
4/4/15, 9:01 PM

Var ute med min hamster idag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag var det soligt och jag gick ut med min hamster Theodor, han är snart 1 år och han är snäll och gosig :-) han är tam och detta var första gången han var ute :-))

Annons:
annlen68
4/4/15, 9:46 PM
#1

#0 Så spännande och rolig för honom :)  Har själv inte vågat ta ut vår Molly då jag tycker luften fortfarande är kall.

Nattis.
4/4/15, 9:55 PM
#2

Det var jätte varmt och skönt idag sedan så var vi i solen och han hade en liten filt med också. :)

Majaa12
4/4/15, 10:33 PM
#3

Åh, vad kul! :D Men till nästa gång, ha hamstern i skuggan istället, det blir lätt för varmt där solen lyser (;

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

Be-Bopz
4/5/15, 2:37 AM
#4

Det är alldeles för kallt på marken och i luften fortfarande för att ta ut en hamster, de är så otroligt känsliga djur tyvärr. Möjligen att man kan ta ut dem en vindstilla varm dag och ha dem i skuggan, men april är alldeles mycket för tidigt, jag hoppas för din lilla väns skull att den inte blir sjuk.

Nattis.
4/5/15, 8:44 AM
#5

Det var runt 20 grader, bilden tog jag i solen och sen var jag i skuggan, sedan var det väldigt varmt i skuggan, jag skulle bara ha en snabb bild på honom så man såg honom tydligare :) så det var ingen fara

annlen68
4/5/15, 1:36 PM
#6

#5  Mycket pekpinnar nu; men vi månar ju om alla hamstrars väl och ve som du kanske förstår :)  Han är förresten jättesöt; väldigt lik vår Molly faktiskt :)

Annons:
Nattis.
4/5/15, 7:14 PM
#7

Tack!

Upp till toppen
Annons: