Annons:
Etikettallmänt
Läst 1467 ggr
[Tilde]
2/20/15, 8:45 PM

Skämma bort era hamstrar

Brukar ni skämma bort era hamstrar? Hur i så fall? :)

Jag har beställt massa hamstersaker; Hus, leksaker, godbitar, Foder, osv. som jag väntar på nu. Har endast en till sak till att beställa till Pixie så är jag nöjd. 😃 Men vill gärna ha tips på hur ni gör, t.ex. om ni bakar eller har någon favoritleksak till er hamster som ni ger ibland?

Annons:
Cireea
2/21/15, 1:03 AM
#1

Jag brukar ge dom extra gott varje fredag 🙂Eftersom jag har många hamstrar blir det lite knepigt att köpa nya leksaker hela tiden för att skämma bort dom eftersom det går på någon tusenlapp varje gång så jag köper in när det behövs nya leksaker/hus eller annat gott men gör det inte i onödan så att säga.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Tipsi3
2/21/15, 8:13 AM
#2

Jag brukar ha godis på lager, så när det ska lyxas till så möblerar jag om med eventuellt någon ny leksak och gömmer godis stt leta efter :)

Med Vänlig Hälsning Tindra

Medarbetare på guldhamster.ifokus

-Toulouse Cola Fanuel-

[Tilde]
2/21/15, 12:01 PM
#3

#1 Det har du helt rätt i! Tror jag också ska börja servera en extra god fredagsmiddag :)

LillyAmanda
2/21/15, 4:08 PM
#4

Jag brukar ge mina barnmat, lite extra goda frön och lite oommöblering en gång i veckan med lite nya grejer eller grejer som de inte haft på ett tag :)

**//Amanda

Crazy_petartist
2/21/15, 8:53 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Vann ett stort lyxhus till min lilla plutt, fick inte ens plats i buren! Han fick lite hundgodis då och då, vilket han älskade!

~I'm not crazy, my reality is just different from yours~

https://www.instagram.com/crazy_petartist/

MaaariaS
2/21/15, 9:05 PM
#6

Jag brukar lägga godis (sånt dåligt med mycket socker i) när jag har städat rent buren,som kompensation för att jag har "stökat till "

Sen får dom barnmat ibland som dom älskar ❤️

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Annons:
[Tilde]
2/21/15, 9:12 PM
#7

#5 Åh vilket sött Hus! 😍 Hundgodis älskar Pixie också, hihi

#6 Jag brukar strö ut lite torkade grönsaksbitar här och var, men har inte testat barnmat än! :)

MaaariaS
2/21/15, 9:14 PM
#8

#7 Barnmat är väldigt populärt,testa det 🙂

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

[Tilde]
2/21/15, 9:15 PM
#9

#8 Får se om jag hittar något nyttigt nog när vi är och handlar nästa gång :)

MaaariaS
2/21/15, 9:18 PM
#10

#9 Snuttan kommer älska det 😃

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

annlen68
2/21/15, 10:07 PM
#11

Oh ja, vi är väldigt duktiga på att skämma bort Molly ;-)  Hon får något gott till helgerna, samt mitt i veckan när vi städat buren brukar vi gömma lite överraskningar lite varstans i buren :)  Mycket leksaker har hon också; följer alltid med något hem från djuraffären..konstigt…😛

sofie292
2/21/15, 10:48 PM
#12

Min lille ängel (R.I.P) gav jag äpple, det var väldigt uppskattat, han älskade äpple, så det fick han en del av. Han fick mycket saker, många olika leksaker (som han inte gillade) och nåt Hus (som han itne gillade, eftersom han inte hade Hus när han "växte upp) och en lekhage, eller, det var nåt staket man satte upp, så han fick springa fritt på golvet så han slapp aktiveringsbollen ibland. Men när jag ville köpa en klätterborg till honom, då sa min kompis ifrån, hon tyckte han för bortskämd, så han fick aldrig någon sådan, men han hade mycket annat roligt.

frozentwilight.blogg.se

[Tilde]
2/21/15, 10:56 PM
#13

#11 Haha ja man blir lätt "fattig" när man har husdjur… så mycket man vill köpa till dem! 😃 Jag väntar redan ett stort paket med hamstersaker.

#12 Aww gulligt! :) Men din kompis bestämmer väl inte vad du ska köpa till ditt husdjur. Tror inte en hamster kan bli för bortskämd. 🙂 Beklagar att din hamster gick bort :/

Annons:
sofie292
2/21/15, 11:04 PM
#14

Nej, egentligen inte, men den var lite dyr, så jag gav upp kampen.

frozentwilight.blogg.se

Frosstis
2/21/15, 11:05 PM
#15

Jag brukade absolut skämma bort mina hamstrar!! Lät dom springa där dom ville springa men inte fick (haha!), och så gav jag dom extra gott då o då, såsom barnmat och goda frukter o grönsaker! På fredagar och lördagar fick dom goda middagar.. ;) Brukade även ställa mig o baka massa kakor rätt ofta faktiskt! och köpte dyra leksaker.. :) Sen öste jag på med pussar o kärlek… men det gör väl alla😉

sofie292
2/21/15, 11:11 PM
#16

Alltså, detta låter säkert konstigt, men när jag satt med honom i soffan och han fick springa på mina ben, så brukade han klättra upp på min axel och krypa ner i min uringning och lägga sig där. Han tyckte väl det var varmt och skönt. <3

frozentwilight.blogg.se

Upp till toppen
Annons: