Annons:
Etikettbildtrådar
Läst 1174 ggr
CamillaS
2015-02-01 12:13

♡ Välkommen hem Blåtassens Freja ♡

Efter en lång resväg enda från Umeå ner till Stockholm så har nu lilla Freja kommit till mig. ❤️
Igår åkte jag och en annan tjej till reptilmässan i Solna och mötte upp transportören som hade min lilla tjej med sig.
Så nu är hon äntligen hemma! Än så länge så har jag bara låtit henne vara så hon får boa in sig ordentligt i buren innan vi börjar bekanta oss med varandra. Men kan verkligen inte låta bli att sitta vid buren och titta på vad hon har för sig. Tror att jag fick hem en mullvad istället för en hamster. 😃 Hon älskar att gräva!
Det första hon gjorde när hon gick in i ett av husen var att gräva en gång under huset haha såg väldigt kul ut!😂
Jag hoppas att hon känner sig redo snart så jag får hålla på med henne lite mer.😍
Tog några dåliga snabba mobilbilder på henne. Bättre bilder kommer senare när vi blivit mer kompisar.😉

Freja har precis landat i buren

Kikar fram ur huset

Leker mullvad

Gräver i sanden

Annons:
Cireea
2015-02-01 13:27
#1

Älskade lilla Freja ❤️


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

CamillaS
2015-02-01 14:39
#2

😍

Fiona1234
2015-02-01 20:40
#3

Underbar liten flicka du har fått tag på! ❤️

           // Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

            Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

GHH
2015-02-05 16:26
#4

åh fina Freja 😍 Jätte fin inredning 🙂

Uppfödare på Guldhjärtats hamsteruppfödning  http://guldhjartatshamstrar.weebly.com

CamillaS
2015-02-05 20:04
#5

#3 Ja visst är hon fin. 🙂
#4 Tack så mycket! 🙂

CamillaS
2015-02-05 20:06
#6

Än har det inte blivit några nya bilder då Freja är en liten fegis. Så vi är fortfarande i fasen att övertala henne om att händer inte är farliga.😃

Annons:
Upp till toppen
Annons: