Annons:
Etiketterburartillbehörinredning
Läst 2329 ggr
Cireea
2015-01-22 10:33

Hage

Vad har ni för sorts hage till era hamstrar när ni aktiverar dom utanför buren? 🙂
Lägg gärna in en bild på din hage bland kommentarerna! 

Information: 
Att använda sig av en rasthage till sin hamster är en stor fördel då hamstrar har ett stort behov av aktivitet. De behöver springa och utforska för att må som allra bäst. Därför är det bra att inreda sin hage med roliga saker som gör att hamstern inte känner sig uttråkad. Det kan vara allt från kartonger till små gömda godbitar. 

Tänk på att alltid ha hamstern under uppsikt! 


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Fiona1234
2015-01-22 12:01
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

:)

           // Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

            Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

Evovva
2015-01-22 16:13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#2

Jag köpte den minsta Expedit hyllan på IKEA  och satt bara ihop ytterkanterna men struntade i själva hyllplanen. Billigare än lekhagen av galler var det också. Nu heter hyllan Kallax och den minsta kostar 249:- men det är det värt. Kostade 199:- när jag köpte den. Den står på golvet i vardagsrummet under bordet med ena akvariet. Supernöjd. Syns inte på den här bilden men de har en stor blomkruka med Sand dom kan gräva i eller göra sina behov.

Jegiro
2015-01-22 19:32
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Har en pallkrage :) funkar super!

Ellys
2015-01-22 19:55
#4

Gallerhage, haha, fråga inte om han tar sig ut eller inte, för det gör han, definitivt. Tur att man har ett hamstersäkrat rum i alla fall (brukar för det mesta få springa lite lös, under uppsikt såklart. 😃

Tipsi3
2015-01-23 08:52
#5

Har hittills använt mig av gallerhage med leksaker i, och min säng med mig som klätterträd som hagar :) Men nu ska jag beställa denna från zooplus, 92x92x49 cm!

http://www.zooplus.se/shop/gnagare_smadjur/burar_hagar/hagar_inhagnader/nylonhagar/340529

 De är ju hopfällbar och smidig, hög med tak och golv, idealisk för mina guldar liksom 😃

Med Vänlig Hälsning Tindra

Medarbetare på guldhamster.ifokus

-Toulouse Cola Fanuel-

Upp till toppen
Annons: