Annons:
Etiketteraveluppfödninggenetik
Läst 1774 ggr
Cireea
12/30/14, 5:45 PM

Vad heter din uppfödning?

Vad heter din hamsteruppfödning? Hur kommer det sig att du valde det namnet?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Cireea
12/30/14, 5:47 PM
#1

Jag kan börja med att berätta att min uppfödning heter Blåtassens hamsteruppfödning och namnet växte fram genom en kombination av min favoritfärg blå (som inte har något med färgen blå på hamstrar) och så älskar jag ju hamstrars söta små tassar. 

Tidigare hette min uppfödning "Kaosarns hamstrar" men jag tyckte det lät lite för barnsligt och oseriöst så jag valde att byta namn på min uppfödning för att ge ett mer seriöst intryck till köpare såväl som andra uppfödare. 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Melviks
1/6/15, 8:00 PM
#2

Min uppfödning heter Melvik's Hamstrar och namnet kom upp när jag och min kompis startade detta, Melissa och Viktoria blev Melviks! Men nu när Melissa inte håller på med uppfödningen längre så funderar jag ofta på att byta namn men har inte kommit fram till något som duger än :)

Svartörat's Guldhamstrar

Roonja
1/6/15, 10:53 PM
#3

Min uppfödning heter Flingans hamsteruppfödning. När jag startade upp var jag såå förtjust i vita hamstrar och än idag är de färgerna jag satsar på. Även fast jag fött upp lite mellan himmel och jord. Både viltbaserat, Svartbaserat och Cremebaserat. :)

NinniH
1/16/16, 9:09 PM
#4

Zvintos heter min uppfödning. Namnet kommer faktiskt ifrån min allra första dvärgvädur (kanin) som hette Lonlys Zvinto. Han var så enormt go och var den som fick mig att börja föda upp kaniner. När jag sen började föda upp hamstrar följde uppfödarnamnet med helt enkelt. 🙂


Zvintos
Uppfödning av Dvärgvädur Rex med stamtavla

[evilewa]
1/16/16, 10:50 PM
#5

Min uppfödning heter Thulehill's :-) Jag bor i en villa, på en höjd (eng. "Hill") och gatan jag bor på heter Thulevägen, därav uppfödarnamnet :-)

Mosten
1/17/16, 7:22 PM
#6

Jag är i startgropen med min tänkta uppfödning och är nu ägare till tre små hamstrar (den tredje kommer på söndag)
Det jag satsar på är Normalfärgad, creme, dominant spot,  rex🙂

Har tänkt på lite olika namn till min uppfödning, men inte bestämt ännu. Här är två namn jag bla tänkt på🤔
Witovjo´s hamsteruppfödning är från mina barns två första bokstäver i deras namn, William, Joel och Tove (är mitt gamla kennel namn som nu ligger vilande)

Småtassarnas hamsteruppfödning eftersom jag tycker så mycket om deras små mysiga tassar

Annons:
Bellie
1/22/16, 4:38 PM
#7

Jag håller på att få hem min första avelshamster (han kommer på söndag) och jag har redan bestämt ett namn om jag vill fortsätta efter första kullen, det är Bellatrix.

Jag fick ett förslag på iFokus om det namnet. Jag älskar Harry Potter så jag tycker det passar bra! 😃

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

Upp till toppen
Annons: