Annons:
Etikettersajtenifokus
Läst 1966 ggr
Fiona1234
12/22/14, 1:29 PM

Sajtvärd

Efter idag så har vi tyvärr inte kvar våran Sajtvärd. Jag hade kontakt med Mikaela igår kväll ang olika anledningar som jag inte tänker skriva här. Och jag antar då, att av någon anledning, att hon kände sig träffad och påkommen, och därav valde att radera sitt konto, samt utan förvarning och anledningblockera mig och en annan medlem på sajten samt radera mig som Medarbetare. Jag fick nu hjälp av en aktiv Medarbetare att avblockera mig, samt den andra personen. Men tyvärr är jag då inte Medarbetare längre.

Ni tror säkert nu att jag har förstört hela sajten, NEJ. Jag har inte gjort något fel överhuvudtaget, utan endast ifrågasatte sajtvärden då hon snackade skit bakom en jag känner väldigt väls rygg.

Jag har kontaktat Niklas (En av grundarna till iFokus teamet) och inväntar svar om hur vi ska gå till väga. Sajten kommer absolut inte tas bort, men vi kommer omgående behöva en ny Sajtvärd över 18 år, och ska vara väldigt hamsterkunnig. Vi Medarbetare (jag är dock inte Medarbetare längre, men hoppas Niklas eller någon annan kan utse mig till det igen) kommer utse vem som är tillräckligt ansvarstagande, över 18 osv som får vara Sajtvärd.

Ni kan vara lugna, det löser sig! Jag uppdaterar vart efter i tråden 🙂

           // Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

            Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

Annons:
AnnaCEC
12/22/14, 1:45 PM
#1

Duktig du är !! Som sagt säg till om jag kan hjälpa till :)

Anna och de små liven

Evovva
12/22/14, 2:14 PM
#2

Sofia. Jag är beredd att bli Sajtvärd om det behövs. Säg bara hur jag ska göra så gör jag det. Och självklart att du ska bli Medarbetare igen. Hör av dig om det är något jag kan göra som sagt var.

Fiona1234
12/22/14, 2:41 PM
#3

#1 😃👍

#2 Jag tänkte vänta på svar ifrån Niklas, sen så förhoppningsvis så kan jag bli Medarbetare igen så alla Medarbetare tillsammans kan göra upp om vem sajtvärden borde bli 🙂 Tänkte även starta en ''intresse för sajtvärd'' tråd där man får göra en liten sammanfattning av sig själv, men det kommer lite senare.

           // Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

            Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

Lia
12/22/14, 2:50 PM
#4

Något att tänka på är också att Niklas har sista ordet om vem som får bli Sajtvärd oavsett vem som blir utvald här. Det vanligaste är nog också att PM:a Niklas om man är intresserad av att ta över. Men det brukar inte vara några problem :) Hoppas verkligen det löser sig!

Fiona1234
12/22/14, 2:53 PM
#5

#4 Jo, det vet jag. Men man kan ju iaf höra sig för vilka som är intresserade. Man kan ju inte ta vem som 😉

           // Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

            Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

Evovva
12/22/14, 3:26 PM
#6

Jag har nu skickat pm till Niklas och berättat att jag är beredd att bli Sajtvärd om det är ok för alla.

Annons:
Fiona1234
12/22/14, 3:29 PM
#7

#6 Men jag sa ju nu att jag ville invänta svar själv ifrån Niklas, då ni andra inte har nån aning om varför hon hoppade av.

           // Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

            Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

Fiona1234
12/22/14, 3:38 PM
#8

#6 Men det är väl okej för mig. Men vill även ha andras åsikter om sajtvärdarna då denne ändå bestämmer en hel del :)

           // Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

            Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

Evovva
12/22/14, 3:52 PM
#9

#7 Hade skickat pm redan innan du skrev. *sorry* Var rädd att sidan skull försvinna.

Fiona1234
12/22/14, 4:04 PM
#10

Haha det är lugnt! :)

           // Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

            Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

Majaa12
12/22/14, 4:34 PM
#11

Hoppas att du får fortsätta som Medarbetare här och att vi får en bra Sajtvärd! :)

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

Shalin
12/22/14, 6:22 PM
#12

Så tråkigt att Mikaela har lämnat, och att hon betedde sig så där :( Hoppas att allt löser sig iallafall.


Fiona1234
12/22/14, 6:31 PM
#13

Nu är allt löst! En Sajtvärd är pågång så sajten kommer komma igång igen :) Antar att det är Eva Niklas menar :) Han kunde tyvärr inte utse mig som Medarbetare igen, men hoppas den nya sajtvärden är villig att göra det! :)

           // Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

            Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

Annons:
Shalin
12/22/14, 6:38 PM
#14

#13 Skönt att höra :)


Evovva
12/22/14, 6:42 PM
#15

Jag har pratat med Niklas men vet inget ännu. Men om jag blir Sajtvärd så kommer du självklart bli Medarbetare igen. 😃

Olivia8383
12/26/14, 2:38 PM
#16

Usch vad tråkigt att det skulle bli så! Nu är jag inte direkt aktiv på denna sajt och det här är nog 2a gången som jag är inne och kollar här. Jag var inte direkt glad över att denna sajten skulle startas men jag tycker att det är väldig tråkigt när folk inte kan agera som man ska. Då denna sajten betyder väldigt mycket för många så är jag glad att Sofia tar tag i detta. Hoppas att allt ordnar sig tillslut! Ingen sajt är värd att läggas ner pga. en person som inte kan beté sig. :)

Hälsningar Olivia, stolt hamsterägare med egen pytteliten uppfödning www.nackrosenshamstrar.weebly.com

annlen68
12/26/14, 2:46 PM
#17

Märkligt beteende av Mikaela …..:/

[multivitamin]
10/24/16, 2:01 PM
#18

Hej flera år efter denna händelsen, jag svarade aldrig då på min sida av vad som hände. Jag är alltså "MikaelaR" och har inte vart medlem på denna sajten på flera år nu, och kommer inte komma tillbaks till iFokus såsom jag känner nu vill bara att ge en förklaring utan att blåsa för mycket liv i denna diskussionen, utan jag vill att dem berörda läser detta alltså dem som var delaktiga i det hela under 2014.

Det hela började med att Fiona såg att jag sålde min guldhamster på blocket, jag vågade inte vara  helt ärlig med det då jag var rädd att folk skulle bli arga på mig. När Fiona skrev så hamnade vi i argument angående en annan medlem där vi hade olika upplevelser som gjorde mig stressad det hände mig MYCKET i mitt privatliv då som jag inte kan ta upp här det finns alltså svar på varför det blev som det blev men det är ingen ursäkt, jag har gjort fel och jag lägger allt ansvar på mig. Jag har själv problem jag arbetat med och mognat. Till både Fiona och Evovva jag tycker ni båda är bra uppfödare och har inget emot er alls!. Alla andra jag eventuellt har sårat så ber jag så mycket om ursäkt , jag har sedan 2014 inte ägt någon hamster och inte planerat på det. Jag raderade mitt konto ganska direkt pga det som hände i mitt privatliv lämnade sajten och mitt ansvar som Sajtvärd & gick vidare med mitt liv men jag tycker ni förtjänar att veta varför har tänkt mycket på detta genom åren och också känt ånger, . Hoppas ni kan förstå mig iallafall lite.  Jag kommer dock inte tillbaks till iFokus på ett tag utan jag kommer snart radera detta konto också och kommer inte hänga på något hamsterforum heller då jag icke är hamsterägare. Kom bara tillbaks för att förklara detta då det gnagt i mig ett tag. 

Ha det bra! :)

Cireea
10/24/16, 2:15 PM
#19

Låser tråden då den inte är aktuell längre. Det här är något som inte berör sajten i sig längre utan är mellan enskilda medlemmar. Vill man diskutera saken vidare kontaktar man de berörda personers via ett meddelande. 

//Sajtvärd


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: