Annons:
Etikettallmänt
Läst 1194 ggr
[yesorno]
12/18/14, 11:19 AM

har du tröttnat??

har du någonsin tröttnat på att vara en guldhamsterägare??

Annons:
Elinim
12/18/14, 11:26 AM
#1

Aldrig :)

LillyAmanda
12/18/14, 11:28 AM
#2

Nja. Tröttnade när han bet hål. Men när jag tänkte efter var det jag som hade skrämt honom. Så Nej, egentligen inte :)

#1 Har du?

**//Amanda

Whippet
12/18/14, 5:40 PM
#3

Nope never.

I'm out Vilar huvudet i handen

annlen68
12/18/14, 11:13 PM
#4

Tvärtom - det blir bara roligare och roligare 🙂

Shalin
12/19/14, 4:37 PM
#5

Faktiskt tröttnade jag på min andra guldhamster. Min första hade precis dött, och jag älskade honom väldigt mycket. Min mamma sa då, att vi nästa dag kunde skaffa en ny hamster, då hon såg hur ledsen jag blev. 

Jag var runt 13 år kanske. Men det hade varit bäst att vänta, och känna efter. Han var väldigt fin, men av någon anledning tyckte jag inte alls om honom. Det kändes som om han försökte ta min första hamster Hugo's plats. Han fick ett rätt bra liv ändå Nils-Erik, som den andra hamstern hette. Men jag tog inte ut han lika ofta tyvärr, och han dog sedan av någon sjukdom bara något år senare :(

Jag kan idag givetvis ångra mitt beteende. Det hade varit bättre om jag gett bort honom, eller inte köpt han alls.


panini
12/19/14, 7:00 PM
#6

Hamstrarna har jag nog aldrig tröttnat på, men gerbilerna har vi någon gång känt att "nä nu skiter vi i detta". Inte roligt när man får hem fina djur från uppfödare (Sverige, Finland, Danmark, Tjeckien) och dom har haft epilepsi, inte vilja bli parade/para sig osv. Men sen så finns det så mycket fördelar som väger upp sig till nackdelarna ;)

Annons:
Upp till toppen
Annons: