Annons:
Etiketterburartillbehörinredning
Läst 2522 ggr
[MikaelaR]
12/18/14, 9:02 AM

"hemmabyggen"

Jag undrar om ni som "Gjort" egna burar kan visa hur dem ser ut? man kan ju tillexempel göra en Bur från detolf ikea skåp osv :) visa och inspirera andra.

Annons:
Emel
12/18/14, 7:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Gjord av en gammal hylla med plastgolv på botten. Gjorde en som var delad till 2 burar och en som var i ett stycke. Tror den var närmare 2 kvm.

Där buren delar sig hade jag en plexiglasskiva 20cm över på var sida så de inte skulle smita in till varandra.

Hallå! ibland tror folk att mina inlägg inte är seriösa. Det är seriösa inlägg, skulle inte driva med er. Kram

[Tasja]
12/18/14, 8:15 PM
#2

Kassandras gamla Bur den som Wonder ska få är ett hemmabygge. En gammal Billy-bokhylla + några spånplattor. 

Sen har jag idag byggt ut Kassandras nya Bur så halva delen (till vänster) är standardbur och det till höger är hemmabygge.

[MikaelaR]
12/19/14, 5:05 AM
#3

Snygga burar!

Whippet
12/19/14, 8:44 PM
#4

Haha undrar bara hur man kan bygga ut en duna mini (nog inte så lätt??) :D pma mig om ni har några tips isåfall 😂

I'm out Vilar huvudet i handen

[MikaelaR]
12/20/14, 3:30 AM
#5

#4 det enda jag vet är att man kan köpa en mindre samla-låda. Är man händig kan man säkert knåpa ihop en mini duna själv :) jag är ej händig för fem öre.

[Tasja]
12/20/14, 3:46 PM
#6

Det är förmodligen billigare att bygga helt nytt eller köpa en större Bur än att försöka bygga ut en Duna mini (är väl en plastbur?)

Annons:
Whippet
12/20/14, 6:16 PM
#7

#5 och #6 Haha ja.. Men ska ändå köpa ny Bur efter jul (mellandagsrea) :) Får se vad jag ska göra med dunan, sälja eller göra något med den:P

I'm out Vilar huvudet i handen

Erica01
1/2/15, 3:23 PM
#8

Ni som har ombyggda detolfskåp, hur städar ni dem egentligen? Har funderat på att skaffa en detolf någon gång, men man kan ju inte precis bära in den i duschen?

panini
1/3/15, 12:03 AM
#9

#8 Torka med en våt trasa :)

Upp till toppen
Annons: