Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1265 ggr
[MikaelaR]
2014-12-15 23:25

om 9 dagar är det julafton(off topic)

Jag gör ett litet off topic inlägg här nu :)

om 9 dagar är det julafton! wow vad tiden gått fort! har ni köpt några julklappar än? till vilka? och vad för något? ;)

Annons:
[MikaelaR]
2014-12-15 23:30
#1

Jag har köpt varsin tidning åt mamma och pappa och varsitt paket med godis.. Jag ska också köpa något till min pojkvän och till min hund.

Fiona1234
2014-12-15 23:53
#2

Jag har handlat klart alla julklappar tror jag, kanske ska köpa något mer :) Men kan inte säga vad jag har köpt då min mamma brukar vara inne på iFokus ;) Men smådjuren har fått kräckers, andra sort Gnagpinnar med godis på samt en stor gnagarboll till min älskade, men galen i gnagning-kanin ;) Ska nog köpa något med också sen :) Våra hundar och hästar har vi inte handlat till än, det brukar vi göra tillsammans :) Det känns som tiden bara flyger tills julafton haha, inte långt kvar! Jag har skolavslutning på fredag och ska få mina betyg, och på lördag den 20:e december fyller jag år! :)

           // Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

            Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

GHH
2014-12-16 11:10
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Här hemma är förberedelserna snart klara och alla klappat ligger under granen. Min sambo får tråkiga saker so kalsonger, nya byxor, hårtrimmer och raggsockor haha Hunden får leksaker och godis och min syster och systerdotter får skor och leksaker :) Hur ska ni fira jul? Mitt julklappstips är om man som jag är bortbjuden över jul och kanske inte har ekonomi att köpa presenter till alla i familjen. Köp en korg och fyll med massor av småsaker och godis, kasta ner en julblomma och slå in i cellofanpapper :)

Uppfödare på Guldhjärtats hamsteruppfödning  http://guldhjartatshamstrar.weebly.com

[MikaelaR]
2014-12-16 12:12
#4

#3 Tack för tipset =)

Jag ska kanske åka till min mamma och fira jul hon brukar fixa iordning ett riktigt julfirande. Annars så tar jag det lugnt hemma men jag vill ha lite julkänsla och julklappar och självklart massa god julmat + julgodis ;)

Hoppas det kan bli snö så jag kan använda min pulka :P

Upp till toppen
Annons: