Annons:
Etikettoff-topic
Läst 2709 ggr
[MikaelaR]
12/11/14, 10:46 PM

Vilket djur vill du helst äga(off topic)

Vad för djur skulle du helst vilja äga som du inte äger just nu? jag skulle vilja ha katt och kanske marsvin/kanin. Om jag hade haft tillgång till stall hade det vart en dröm att få ta hand om en häst :)

Annons:
Nareg80
12/11/14, 11:04 PM
#1

Jag vill ha en guldhamster! Men jag får inte, för jag har redan marsvin. Men guldhamstrar är så himla söta!!:)

[MikaelaR]
12/11/14, 11:24 PM
#2

Hoppas du kan skaffa en guldis i framtiden :) #1

Cahira
12/12/14, 2:09 AM
#3

Skinnymarsvin, nya sköldpaddor (både land och vatten), en till åsna (drömma går ju), fåglar (vet inte om det nånsin kommer gå men antingen undulater eller kalkoner, men även kycklingar och ankor vore kul), kaniner, chinchillor… och får men det blir nog inte av heller. Tur dagdrömma är gratis. :) Åh och om man drömmer riktigt högt och lågt, sjöstjärnor, sjöhästar, rockor, diskusfiskar, clownfiskar, ciklider, ormar, ödlor…. japp, jag är en drömmare. 😃

Och vi ska inte gå in på alla vilda djur jag önskar man fick ha som husdjur… 🤫

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Tipsi3
12/12/14, 6:31 AM
#4

Vi har ju som tur är en familje hund redan som jag kam gosa med, men jag skulle vilja ha en egen gul labrador!

Med Vänlig Hälsning Tindra

Medarbetare på guldhamster.ifokus

-Toulouse Cola Fanuel-

Zaviie
12/12/14, 10:22 AM
#5

En ardenner

Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på  Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se

panini
12/12/14, 10:35 AM
#6

Finns massor! Men högst på listan just nu är skinny marsvin och iller. Sen också en häst, gärna islandshäst, ardenner eller nordsvensk :)

Annons:
LillyAmanda
12/12/14, 12:52 PM
#7

Hund och kanin :)

**//Amanda

[MikaelaR]
12/12/14, 5:07 PM
#8

Ardenner är så vackra!

Djurmänniskan
12/12/14, 6:02 PM
#9

Skulle vilja ha en häst😃

[MikaelaR]
12/12/14, 6:08 PM
#10

Häst är bäst ;)

Flöffo
12/12/14, 6:48 PM
#11

Just nu vill jag bara ha hamster (och en drake). I framtiden vill jag ha möss, råttor, massa hamstrar, hundar och kanske en katt… och enhörningar ofc.

//Flöffo

Whippet
12/12/14, 7:04 PM
#12

Landsköldpadda - Skaffar jag en sköldpadda någon gång i mitt liv ska den hete skalman :P

marsvin - Oh jag hade velat ha ett virvelmarsvin och en skinny (bara för att skinny är så ful söta 😂)

Kanin - (Reex!!!😍) och lejonhuvad kanske :)

Råttor- 😊

Katt (har en utekatt men de e inte samma sak) Vill ha en sibbe :) 

Dock vill jag inte ha alla på en gång :P 

Har redan två hundar en hamster och en utekatt :)

I'm out Vilar huvudet i handen

MaaariaS
12/12/14, 7:50 PM
#13

Jag vill ha sjusovare och ha plats och råd med ett jätte terrarium och massa Inredning till det❤️

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Annons:
[MikaelaR]
12/12/14, 9:03 PM
#14

#13 Kan sjusovare bli handtama? :P

Elinim
12/12/14, 9:13 PM
#15

Drömmer om att köpa en Sheltie! Sobel eller trefärgad :) Men det får bli först när jag har ordentligt med pengar och tid.

Fiona1234
12/13/14, 12:17 AM
#16

Jag har ju hästar, hundar, hamstrar och en kanin. Så jag har alla djur jag älskar mest haha ;) Men drömmen för mig så småningom är att ha en bullterrier, alltså dom är så himla fina ;)

           // Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

            Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

Denna kommentar har tagits bort.
[0djur]2
12/13/14, 1:23 AM
#18

Häst, chinchillor, korthuvad flygpungekorre, degus, tamråttor, andra gecko ödlor, dvärgskäggagam, majsormar.

Äger ju just nu ponnyer, kor, dvärgåsna, får, getter, hundar, katter, höns, kaniner, marsvin, gerbiler, hamstrar, möss, ödlor, eremitkräftor, krabba, groda och kampfiskar, så jag har många av de djur jag vill ha :)

Dvärgvädur
12/13/14, 12:12 PM
#19

En shetlandsponny att träna NH med och en adopterad hittekatt 😍

                                                                   // Johanna

                                         Medarbetare på Dvärghamster iFokus

MaaariaS
12/13/14, 1:04 PM
#20

#14 Dom kan bli handtama så man kan hantera dom,men det är inte nått djur man kan sitta och kela med(Oftast) 🙂

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Annons:
Cindy S
12/13/14, 4:00 PM
#21

En birma och en ragdoll(katter).

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

tilde.wahlgren
12/14/14, 9:31 AM
#22

Råttor ( Pappa tycker det är skadedjur )

Häst ( Pappa tycker det är för mycket ansvar )

robo hampisar ( pappa tycker det räcker med Svea )

Hund schäfer ( Pappa vill men har inte tid pga han har tre företag Mamma tycker de är för stora )

Gerbiler siames ( Vill jätte gärna ha Gerbiler från Paninis Gerbil uppfödning men de har svans så alltså ett skadedjur enligt min pappa )

                                         Hjärta SVEA Hjärta 

panini
12/14/14, 9:39 AM
#23

#22 Roligt att höra! :) Lite tråkigt att din pappa inte gillar dom bara.

[MikaelaR]
12/14/14, 9:56 AM
#24

#22 Det är inte bara smådjur med svans som är skadedjur.. :P hamster räknas som skadedjur egentligen. Du får vänta tills du blir vuxen med att skaffa dem djur du inte får skaffa nu av din pappa, det var det som var så skönt med att bli vuxen jag fick bestämma själv. Bara och vänta =)

Cahira
12/15/14, 5:48 AM
#25

Instämmer med #24. Jag fick inte ha pälsdjur eller djur som behöver hö när jag var liten så jag hade sköldpaddor och nu som vuxen har vi ett halvt zoo och upp till 100 djur när vi har kalvar. :) Vissa saker är värda att vänta på!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: