Annons:
Etikettallmänt
Läst 837 ggr
[MikaelaR]
12/1/14, 3:56 PM

Vilket hårlag vill du att din nästa guldis ska ha?

Vilket Hårlag vill du att din nästa guldhamster ska ha?

Annons:
[MikaelaR]
12/1/14, 3:58 PM
#1

Jag vill helst ha en korthårig satin… Men satin eller rex gärna korthårig vore en dröm.

Fiona1234
12/1/14, 4:00 PM
#2

Hm, jag vill ha en korthårig faktiskt. Efter att en viss person har intalat mig med massvis med söta bilder på korthåriga hamstrar så måste jag faktiskt erkänna att dom är extremt fina. En korthårig vit eller creme färgad vill jag ha, utan satin. Mums! ;) Förut var det endast satin och långhår. Samt att Rex var den absoluta drömmen. Men efter att ha hört besvären de flesta Rex hamstrar får så vill jag inte ta den risken :)

           // Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

            Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

[MikaelaR]
12/1/14, 4:06 PM
#3

#2 Vad för besvär kan Rex få? har inte hört så mycket om det, det var ju nära att jag köpte en långhår rex men sen blev det den jag har nu.

annlen68
12/1/14, 4:08 PM
#4

Vill ha korthårig även i framtiden 🙂

[MikaelaR]
12/1/14, 4:16 PM
#5

#4 Du har korthår nu va?:)

GHH
12/1/14, 4:42 PM
#6

Långhårig satin helt klart :)

Uppfödare på Guldhjärtats hamsteruppfödning  http://guldhjartatshamstrar.weebly.com

Annons:
MaaariaS
12/1/14, 4:42 PM
#7

Långhår 🙂 Älskar när djur har långt hår ❤️

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Fiona1234
12/1/14, 5:20 PM
#8

#3 Rex är ju att pälsen krullar sig. Har hört att många uppfödare har fått problem med ögonen hos rexhamstrar då det kan växa in päls i ögonen, samt att djuren hos vissa även blir mindre i storleken, vilket då inte passar mig som gärna avlar större typer av hamstrar 🙂

           // Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

            Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

NinniH
12/1/14, 8:03 PM
#9

Helt klart korthår, med eller utan satin!


Zvintos
Uppfödning av Dvärgvädur Rex med stamtavla

Evovva
12/2/14, 7:55 PM
#10

Har bara haft långhåriga tjejer. Vill fortsätta med det med eller utan satin. Men ska nästa gång inte ha crème vilket jag alltid har haft.

panini
12/3/14, 11:05 AM
#11

Min nästa flicka som ska komma hem nästa vecka är korthår nf, vilket har varit en dröm ett tag nu :)

Fridelin
12/4/14, 6:34 AM
#12

Eftersom jag står uppskriven på en långhårig satin hona får jag väl skriva det. :D Men KH är ju väldigt fint också! Varför är den aveln såpass liten i Sverige?! :/

[Tasja]
12/4/14, 10:53 AM
#13

Korthår! Älskar de korthåriga.

Annons:
Dvärgvädur
12/4/14, 4:14 PM
#14

Jag vill gärna ha en korthårig guldhamster i framtiden.

                                                                   // Johanna

                                         Medarbetare på Dvärghamster iFokus

Whippet
12/4/14, 8:05 PM
#15

Långhårig men ärligt talat bryr jag mig inte om vilken färg/pälstyp den har, bryr mig bara om temperamentet och att jag kommer älska vilken hamster jag än har :) ❤️

I'm out Vilar huvudet i handen

Upp till toppen
Annons: