Annons:
Etikettallmänt
Läst 1883 ggr
[MikaelaR]
2014-11-26 13:13

Finns det en färg på guldhamster du inte gillar?

Finns det någon färg du inte gillar som finns på guldhamstrar eller som du helt enkelt inte tycker ser så fint ut eller som du aldrig skulle vilja äga? svaren är inte för att vara nedvärderande mot någon som kanske äger en hamster i den färgen utan bara för att det är intressant att se hur olika folk tycker och tänker :)

Annons:
[MikaelaR]
2014-11-26 13:17
#1

Jag tycker typ om alla färger som finns till guldhamstern jag kanske kan ha lite svårt för rödögda men jag tycker ändå det är coolt och skulle kunna tänka mig äga en

GHH
2014-11-26 13:27
#2

Tycker att alla färger är fina men mina favoriter är nf, silvergrå, creme, offwhite och vit. Kommer aldrig medvetet avla fram rödögt men det är enbart för att det inte faller mig i smaken :)

Uppfödare på Guldhjärtats hamsteruppfödning  http://guldhjartatshamstrar.weebly.com

panini
2014-11-26 16:13
#3

Finns nog ingen jag inte tycker om, men sen finns det såklart favoriter. Vet att mamma tycker i alla fall inte så mycket om dom svarta, medans det är en av mina favoriter ;)

jossa5
2014-11-26 16:26
#4

Dom flesta är fina, men sen finns några favoriter. Dock har jag lite svårt för rödögda djur, men det börjar gå över mer och mer.

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Candela
2014-11-26 16:54
#5

Är inte så förtjust i helt vita eller helt svarta hamstrar.

Majaa12
2014-11-26 18:28
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#6

För ett tag sen, innan jag såg bilder på min lilla tjej, tyckte jag inte om svart så mycket. Men när jag såg bilder på henne ändrade jag mig, nu älskar jag svart färg! :)

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

Annons:
Fiona1234
2014-11-26 19:26
#7

Jag gillar de flesta färger skulle jag tro, men svart och Gulbaserat är jag inte så förtjust i ;) Jag älskar rödögda och brunörade hamstrar, men favoriten kommer alltid vara Vit Svartögd Mörkörad :)

           // Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

            Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

[MikaelaR]
2014-12-12 17:20
#8

Puttar :)

Upp till toppen
Annons: