Annons:
Etiketterburartillbehörinredning
Läst 885 ggr
Majaa12
2014-11-22 11:49

Vilken bur?

Vilken Bur tycker du är bäst? Kommentera gärna varför, skriv också vad du tycker är bra/dåligt med den :)

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

Annons:
[MikaelaR]
2014-11-22 12:16
#1

Jag personligen gillar vanlig duna mest i alla möjliga storlekar jag tycker det är praktiskt och ser trevligt ut lätt att rengöra och bära, duna fun har jag aldrig testat men det låter också trevligt. Sen är ju akvarium lättare att inreda mer naturligt och hemmabyggen kan göras väldigt stora så allt har ju sina fördelar och nackdelar :)

tilde.wahlgren
2014-11-22 15:17
#2

har ett akvarium jag tycker de är bäst för man har jätte bra insyn🙂

                                         Hjärta SVEA Hjärta 

nakuta
2014-11-22 19:51
#3

Jag har Multy-dunor, och älskar dom, hade helst haft Maxi dunor, men multy funkar utmärkt de med, men gillar även akvarium

Amor vincit omnia

Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens

[0djur]2
2014-11-23 10:17
#4

Jag har haft hemmabyggda burar i många år :) De är byggda så det är lätt att städa med bra insyn. Dessutom får man ju bestämma exakta mått.

Tipsi3
2014-11-23 20:04
#5

Gillar både samlalådorna oh de vanliga dunorna, men valde "Vanlig" duna! Gillar de eftersom att de är stora och rymliga, och dunorna ser ganska snygga ut också för den delen ;)

Med Vänlig Hälsning Tindra

Medarbetare på guldhamster.ifokus

-Toulouse Cola Fanuel-

Fiona1234
2014-11-23 20:40
#6

Duna fun burar är en klar favorit, annars så gillar jag akvarium väldigt mycket också 🙂

           // Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

            Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

Annons:
GHH
2014-11-23 20:53
#7

Jag har duna mini, multy och maxi samt en criceti 15. Duna multy är favoriten eftersom maxin tar väldigt mkt plats. Criceti 15 tycker jag är toppen för hamstrar som är lugna och varken klättrar eller biter på gallret :)

Uppfödare på Guldhjärtats hamsteruppfödning  http://guldhjartatshamstrar.weebly.com

Upp till toppen
Annons: