Annons:
Etikettallmänt
Läst 1989 ggr
[MikaelaR]
2014-11-21 08:58

Var har ni er uppfödning?

Bor du i lägenhet eller villa eller liknande du som har uppfödning av guldhamstrar? Förklara gärna hur ni har burar osv :)

Annons:
Be-Bopz
2014-11-21 22:55
#1

Jag bor för tillfället i lägenhet där mina hamstrar har ett eget rum, i mars flyttar vi till Hus på landet, även där kommer de att ha ett eget rum, då kommer jag även kunna ha deras hage i samma rum, vilket ska bli toppen :)

Burarna är duna, akvarium och några antonius, burar och akvarium står på Ivarhylla från Ikea.

Denna kommentar har tagits bort.
Fiona1234
2014-11-21 23:17
#3

Jag bor ute på landet i en villa med ett rum för mig och mina djur :) Jag har duna burar av olika slag samt akvarier :) Min pappa hade en dag satt upp hyllor och ställ för att jag ska kunna placera mina burar där, väldigt fina lackade vita trägungor blev det, vart väldigt glad! Visar en bild på hur det ser ut nu men om nån dag kommer det vara en kaninbur där nere :)

           // Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

            Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

Fiona1234
2014-11-21 23:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Ja, bilderna gick det inte så bra med haha, får se om jag kan lägga in dom på sidan sen :)

           // Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

            Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

[MikaelaR]
2014-11-22 07:25
#5

Städar du alla burarna själv Sofia? :O

Zaviie
2014-11-22 10:30
#6

Liten villa på landet.
Har några i Vardagsrummet och några i sovrummet 🙂
Vardagsrummet består av två rum med ett valv mellan så det är tvrum + matplats  i stora och hamstrar i lilla delen

Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på  Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se

Annons:
Fiona1234
2014-11-22 10:55
#7

#5 Haha ja det gör jag. Det är lite de kravet mina föräldrar har för att jag får ha så många hamstrar, att jag sköter allt själv ;)

           // Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

            Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

[MikaelaR]
2014-11-22 10:56
#8

#7 Börjar det inte lukta ibland? :o

Fiona1234
2014-11-22 10:57
#9

#8 Nä, jag städar alltid vid behov så det börjar typ aldrig lukta :) Jag håller så rent som möjligt, är ganska pedantisk ;)

           // Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

            Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

Fiona1234
2014-11-22 18:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Såhär ser det ut nu :)

           // Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

            Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

nakuta
2014-11-22 19:46
#11

Vi bor i ett hyreshus på landet och har just nu bara en hamster hemma, men kommer så småning om bli fler.
Hamstrarna kommer bo i Multy-dunor eller akvarium. De kommer vara i vårt gästrum som då kommer bli gästrum/hamsterrum.

burarna kommer stå på en lagerhylla köpt på ÖB som passar nästan helt perfekt till Multy dunorna

Amor vincit omnia

Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens

GHH
2014-11-23 01:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Jag bor i lägenhet och har mina hamstrar i mitt gästrum som förvandlats till ett gästrum/hamsterrum :) köpte en hylla på Biltema som burarna kan stå på :) ska försöka få med bild på hur det ser ut i dagsläget..

Uppfödare på Guldhjärtats hamsteruppfödning  http://guldhjartatshamstrar.weebly.com

GHH
2014-11-23 01:35
#13

Min mobil roterar bilden vid uppladdning men den hamnar rätt när man klickar på den :)

Uppfödare på Guldhjärtats hamsteruppfödning  http://guldhjartatshamstrar.weebly.com

Annons:
[0djur]2
2014-11-23 10:20
#14

Jag bor i villa på landet med ett eget djurrum. Där är det hyllor längst hela väggarna med hemmabyggda burar som är lätta att städa.

Upp till toppen
Annons: