Annons:
Etikettoff-topic
Läst 766 ggr
[MikaelaR]
11/21/14, 6:19 AM

Äntligen fredag

Tänkte bara säga att nu är det fredag, har ni ledigt nu i helgen? vad ska ni göra? 🙂

Om 33 dagar är det julafton, ni som firar längtar ni eller känns det stressigt?

Annons:
LillyAmanda
11/21/14, 8:26 AM
#1

I helgen ska jag till fastlandet på luftgevärs SM! Sååå laddad :P

**//Amanda

[MikaelaR]
11/21/14, 8:45 AM
#2

Det har jag aldrig hört talas om :o vad gör man där?

LillyAmanda
11/21/14, 10:12 AM
#3

Man har ett gevär och sen skjuter man på tavlor. (Man skjuter INTE på djur!) :P Svårt att förklara. :)

**//Amanda

Tipsi3
11/21/14, 9:04 PM
#4

Jag var nyss på Mockinjay part 1 på bio, sjuuukt bra film!! Och så köpte jag ju din duna multi Mikaela, den ska Cola få flytta in i imorgon! :) Imorgon ska jag byta spån i burarna och göra rent dom, och som sagt byta Bur åt Cola! :)

Med Vänlig Hälsning Tindra

Medarbetare på guldhamster.ifokus

-Toulouse Cola Fanuel-

Fiona1234
11/21/14, 11:06 PM
#5

Jag har ledigt och det är ju skönt, extremt lång och tråkig skoldag dock… Imorgon blir väl troligtvis inte så kul då mitt lilla hjärta ska få åka till himlen :( Men om hon kanske kan bättra sig tills imorgon så vore det ju ett mirakel. På tisdag flyttar min underbara Forjoys Upsy Daisy hit, en underbar hoppkanin, usch vad jag har längtat!

           // Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

            Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

panini
11/21/14, 11:40 PM
#6

Så skönt med helg nu! Har varit en tråkig skolvecka, så skönt med lite helg. Dock så kommer ju brorsonen hem till oss imorgon.. Kl 08 på morgonen. Min sömn får väll lida för hand skull ;)

Annons:
Zaviie
11/22/14, 10:35 AM
#7

Jag spenderar min helg åt förkylning, underbart.
Julen blir nog lite off i år, dels så jobbar alltid gubben på juldagen tidigt och eftersom de andra bor i Jönköping brukar det bli lite stressigt alltid, men i år ska min svägerska ha barn, vem vet, kanske på självaste julafton 👍

Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på  Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se

Upp till toppen
Annons: